مجله ی راف نت

معرفی بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

معرفی بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

امروزه تجهیزات شبکه قیمت صعودی به خود گرفته و بسیاری از کاربران برای خرید مودم و روترهای متناسب با نیازهای خود با چالش های جدی مواجه هستند، اما در میان همین قیمت های نابسامان نیز، مودم‌های با کیفیتی ارائه شده ان که دارای قیمت های مقرون به صرفه ای هستند؛ به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مودم تا یک میلیون تومان بپردازیم تا کاربران گرامی بتوانند با میزان هزینه و بودجه ای که در نظر دارند، بهترین مودم را خریداری نمایند. امروزه اغلب کاربران به دنبال خرید مودم‌هایی با برندهای معتبر هستند و در این مقاله نیز سعی شده مودم‌هایی به شما معرفی شو که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آشنایی با بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

اگر تصمیم دارید مودمی با کیفیت خریداری کنید که در عین ارزان بودن، تولید شده توسط یک برند معتبر باشد، پیشنهاد ما این است که به مطالب ارائه شده در این مقاله توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این بخش از مقاله قصد داریم 6 مودم به شما معرفی کنیم که هر کدام از آنها، جزو دسته بندی بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان بشمار می روند. پس توصیه میکنیم این مطالب را از دست ندهید.

 مودم Tenda D305

مودم تندا یکی از بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

Tenda D305 عملکرد روتر بی سیم 300Mbps، مودم +ADSL2 را در یک دستگاه ترکیب می کند تا راه حل شبکه یک مرحله ای را ارائه دهد. با آنتن های همه جانبه خارجی 4*5dBi با PA خارجی، D305 می تواند پوشش WiFi نهایی را برای خانه های بزرگ فراهم کند. طراحی LNA و مکانیزم رمزگذاری سطح بالا WPA2-PSK تجربه WiFi پایدار و ایمن را تضمین می کند. علاوه بر این، D305 می تواند کابل تلفن، حالت دسترسی کابل اترنت و PVC را به طور خودکار شناسایی کند تا نصب سریع و بدون دردسر را ارائه دهد. برای صرفه جویی در زمان، هزینه و فضا می توانید از لذت گشت و گذار در اینترنت، اشتراک گذاری فایل، VoIP، پخش صدا و ویدئو با استفاده از یک دستگاه به جای چندین دستگاه لذت ببرید. این محصول یکی از بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان است.

مشخصات:

·      آنتن های خارجی 4*5dBi با PA خارجی و LNA داخلی پوشش WiFi نهایی و تجربه WiFi پایدار را به ارمغان می آورند.

·      کابل تلفن، حالت دسترسی کابل اترنت و PVC را به طور خودکار شناسایی می کند تا نصب سریع و بدون دردسر را ارائه دهد.

·      سوئیچ WiFi را روشن/خاموش کنید تا مصرف برق کم و زندگی الکترونیکی هوشمند را برای تمام خانواده خود ایجاد کنید.

·      حفاظت در برابر صاعقه تا 6000 ولت طول عمر روتر را افزایش می دهد.

·      پشتیبانی از کنترل پهنای باند، WDS، TR069، سرور مجازی و فیلتر وب و غیره

روتر مودم DSL-124 Wireless N300 ADSL2+

 مودم‌ها تا یک میلیون تومان

روتر مودم DSL-124 Wireless N300 ADSL2+ یک روتر همه کاره مناسب یک خانه یا دفتر کوچک است. روتر مودم بی سیم N300 ADSL2+ ضمن پشتیبانی از سرعت دانلود تا 24 مگابیت در ثانیه، دیوار آتش، کیفیت خدمات (QoS)، شبکه بی سیم 802.11n و چهار پورت سوئیچ اترنت، تمام عملکردهای مورد نیاز کاربر را برای ایجاد یک لینک امن و پرسرعت به اینترنت فراهم می‌کند.

DSL-124 با 802.11n به سرعت های بی سیم می رسد که تا شش برابر سریعتر از 802.11g است. با اتصال آن به رایانه‌های مجهز به رابط‌های بی‌سیم N، می توانید عملکرد بی‌سیم را به حداکثر برسانید و تقریباً از هر کجای خانه و محل کار در ارتباط باشید. به کمک آنتن خارجی، دستگاه‌های بی سیم می‌توانند از پوشش گسترده بی سیم بهره ببرند. با پشتیبانی از 802.11g و 802.11b، دستگاه های بی سیم موجود نیز می توانند به راحتی و به سرعت به شبکه متصل شوند.

خرید مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

روتر مودم بی‌سیم N300 ADSL2+ کیفیت خدمات (QoS) را ارائه می‌دهد که با اعمال اولویت به ارتباطات، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از تراکم ترافیک، یک اتصال شبکه روان را تجربه کنند. سرور مجازی این امکان را به کاربران می‌دهد تا پورت ها را برای دسترسی از راه دور فوروارد کنند. علاوه بر این، دارای چهار پورت اترنت برای اتصال رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه‌ها است که DSL-124 را به انتخابی منطقی برای کاربرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند روتر Wi-Fi همه کاره و سریع داشته باشند.

اگر به دنبال مودم ADSL با قیمت زیر یک میلیون تومان هستید، این مودم می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

مودم TP-LINK 4-Port 300Mbps Wireless N ADSL2+ Router

روتر مودم 300 مگابیت بر ثانیه TD-W8961N TP-LINK یک دستگاه همه کاره فوق العاده قوی است که ADSL2+ را با قابلیت اطمینان عالی و مقرون به صرفه برای کاربران خانگی و مشاغل کوچک ارائه می دهد. با TD-W8961N، می‌توانید به راحتی یک شبکه بی‌سیم امن ایجاد کنید و یک اتصال اینترنت پرسرعت را به اشتراک بگذارید، در حالی که با چندین رایانه به فایل‌های مشترک، موسیقی، عکس‌ها و چاپگرها دسترسی دارید.

امکانات:

·      راه اندازی یک مرحله ای

·      عملکرد بی سیم باورنکردنی

·      ایده آل برای کاربردهای چند رسانه ای

·      امنیت شبکه سطح پیشرفته و مدیریت انعطاف پذیر

·      استفاده آسان

·      تنظیم سریع اتصالات WiFi به سادگی با فشار دادن دکمه “WPS” با Utility 

مودم روتر D-Link DSL-2740U

مودم دی لینک بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

روتر Wi-Fi 4 پورت DSL-2740U Wireless N ADSL2+ یک روتر با کارایی بالا برای خانه یا اداره کوچک است. این روتر با ADSL2/2+ یکپارچه، پشتیبانی از سرعت دانلود تا 24 مگابیت در ثانیه، محافظت از فایروال، کیفیت خدمات (QoS)، LAN بی سیم 802.11n و 4 پورت سوئیچ اترنت، همه امکانات را فراهم می کند. عملکردهایی که یک خانه یا دفتر اداری کوچک برای ایجاد یک اتصال امن و پرسرعت به اینترنت به آن نیاز دارد.

خرید مودم d link 2740u

مشخصات:

·      4 پورت اترنت سریع

·      1 عدد پورت WAN/LAN

·      سرعت بی‌سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه

·      آنتن های ثابت 5dBi

·      رمزگذاری WPA/WPA2

 روتر 4 پورت D-Link VDSL2/ADSL2+ Wireless N300 DSL-224

روتر 4 پورت DSL-224 VDSL2/ADSL2+ Wireless N300 گزینه مناسب برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در خانه یا محل کار است. این مودم VDSL2/ADSL2+ و روتر بی‌سیم پیشرفته را با هم ادغام کرده تا یک دستگاه واحد و با کاربری آسان ایجاد کند که به اینترنت متصل می‌شود و این اتصال را با همه دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد.

DSL-224 عملکرد یک مودم پهن باند VDSL2/ADSL2+ و یک روتر بی سیم را در یک دستگاه ترکیب می کند و نیاز به مودم و دستگاه های روتر بی سیم مجزا را از بین می برد. به ارائه‌دهنده خدمات اینترنت VDSL2/ADSL2+ خود با سرعت دانلود تا 100 مگابیت در ثانیه متصل شوید، سپس فوراً اتصال اینترنت را با دستگاه‌های بی‌سیم و سیمی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، DSL-224 به شما این امکان را می دهد که از طریق پورت اترنت WAN/LAN به مودم پهنای باند خود متصل شوید و برای شما امکان دسترسی به اینترنت از طریق VDSL2/ADSL2+، کابلی یا انواع دیگر اتصال را فراهم می کند.

DSL-224 VDSL2/ADSL2+ مناسب محیط‌های خانگی و اداری است. بی سیم پرسرعت آن اتصالات قابل اعتمادی را به دستگاه های بی سیم فراهم می کند، در حالی که پورت های اترنت LAN سریع سرعت اتصال سیمی را به شما می دهند. بی‌سیم 802.11n به شما پهنای باندی می‌دهد تا محتوای چندرسانه‌ای HD و محتوای غنی را در خانه خود پخش کنید، بنابراین می‌توانید اینترنت را مرور کنید و رسانه‌های دیجیتال را با سرعت ترکیبی تا 300 مگابیت بر ثانیه در دو باند مجزا پخش نمایید.

مودم TP-Link 300Mbps Wi-Fi VDSL/ADSL Modem Router | TD-W9960

مودم تی پی لینک بهترین مودم‌ها تا یک میلیون تومان

این روتر که دارای سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و اتصالات LAN چهار مگابیت است، برای پخش جریانی با کیفیت بالا، بازی های آنلاین و سایر فعالیت های با پهنای باند بسیار ایده آل است.

راه اندازی TD-W9960 به دلیل رابط وب کاربر پسند و نرم افزار پیچیده Tether تنها چند دقیقه طول می کشد. تنظیمات شبکه مانند کنترل‌های والدین و کنترل دسترسی را از هر دستگاه Android یا iOS، حتی تلفن هوشمند، مدیریت کنید. شبکه خانگی خود را از هر مکان، در هر زمان و با استفاده از هر دستگاهی کنترل کنید.

ویژگی ها:

·      اتصال همه کاره: با پورت های DSL و LAN/WAN، TD-W9960 کاملاً با استانداردهای VDSL2/ADSL2+/ADSL2/ADSL سازگار است و با دسترسی فیبر/کابل نیز کار می کند.

·      سرعت‌های افزایشی: سرعت پهن باند VDSL فوق‌العاده تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه همراه با وای‌فای ۳۰۰ مگابیت در ثانیه.

·      برد حداکثری: آنتن‌های خارجی قدرتمند پوشش بی سیم گسترده‌ای را در هر جهت ارائه می‌دهند.

·      مدیریت بدون دردسر: در عرض چند دقیقه با برنامه قدرتمند Tether یا رابط وب بصری راه اندازی کنید و شبکه را از هر کجا مدیریت کنید.

جمع بندی

بهترین مودم یا روتر، همواره با توجه به کاربران آن تعیین می‌شود و به همین دلیل نیز پیش از هر چیزی، باید انتظارات و توقعات کاربران از مودمی که می‌خواهند خریداری کنند، مشخص گردد. امروزه دغدغه اغلب کاربران در این زمینه، قیمت تجهیزات اینترنتی است. در این مقاله 6 نمونه از بهترین و با کیفیت ترین مودم ها از برترین برندها با قیمت زیر یک میلیون تومان معرفی شد که می‌تواند برای کاربران عزیز، انتخابی ایده‌ال باشد. به طور کلی اگر به دنبال مودمی با فناوری ADSL هستید، مودم روتر دی لینک مدل D-link DSL-124، مودم روتر ADSL مدل TP-LINK TD-W8961N و مودم روتر دی لینک مدل DSL-2740U می تواند گزینه های مناسبی برایتان باشد. اما اگر مایل باشید مودم‌ شما از هر دو تکنولوژی ADSL و VDSL برخوردار باشد، توصیه می شود که مودم‌های VDSL/ADSL تی پی لینک مدل TD-W9960 و مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 – که جزو بهترین مودم ها تا یک میلیون تومان بشمار می روندرا مورد توجه و مدنظر قرار دهید.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *