مجله ی راف نت

نحوه دسترسی به سایت تی پی لینک برای تنظیمات مودم

نحوه دسترسی به سایت تی پی لینک برای تنظیمات مودم

مودم‌های تی پی لینک یکی از بهترین نوع تجهیزات شبکه برای دسترسی به اینترنت هستند. برای راه‌اندازی این نوع مودم، بایستی به سایت تی پی لینک دسترسی پیدا کرد چرا که تنظیمات مودم در این وبسایت انجام می‌شود. مودم‌های این شرکت چینی از بهترین گزینه‌های دسترسی به اینترنت است. به عبارتی این نوع مودم، قیمت مقرون به صرفه ای دارد که به نوبه خود، مزیت بزرگی است.

فهرست مطالب

معرفی مودم و سایت تی پی لینک

شرکت سازنده مودم‌های تی پی لینک، یک شرکت چینی می‎باشد. این شرکت دارای سوابق درخشانی است که خود گواه بر کیفیت مطلوب سخت افزارهای تولیدی است. این شرکت در سال 1996 تاسیس شد و در حال حاضر محصولات آن در 120 کشور جهان فروخته می‌شود. یکی از بهترین محصولات این شرکت در حوزه تجهیزات شبکه، مودم تی پی لینک است. همانطور که ذکر شد این مودم قادر به ارائه سرعت مطلوب اینترنت با حداقل هزینه می‌باشد.

وبسایت تی پی لینک سرور اصلی برای تنظیمات مودم است. کاربران با دسترسی به این وبسایت می‌توانند به صفحات تنظیمات مودم خود دسترسی پیدا کنند. شاید بررسی این صفحه برای اولین بار کمی گیج کننده باشد. اما در ادامه به بررسی گام به گام دسترسی و تنظیم مودم تی پی لینک می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: کانفیگ مودم تی پی لینک

 

نحوه دسترسی به سایت تی پی لینک برای تنظیمات مودم تی پی لینک

نحوه دسترسی به سایت تی پی لینک
تنظیمات مودم تی پی لینک با گوشی یا کامپیوتر و دسترسی به سایت آن، در چند مرحله خلاصه می‌گردد. این موارد عبارتند از:

1. اطمینان از اتصال دستگاه به شبکه
2. در صورت دریافت خطا از وبسایت تی پی لینک کچ‌های مرورگر خود را حذف کنید. (برای انجام این مرحله از تنظیمات مررگر استفاده کنید.)
3. بررسی اتصال به شبکه (بایستی حتما با یک سیستم واحد به شبکه متصل باشید تا با خطاهای احتمالی مواجه نشوید.)
4. مودم و سیستم متصل به شبکه را ری استارت کنید. این مرحله برای بهبود عملکرد تنظیمات مودم لازم است. چرا که در این صورت مودم و دستگاه در حالت پیش فرض قرار می‌گیرد.
5. در صورتی که در سیستم خود فایروال و یا آنتی ویروس نصب کرده‌اید، آن را غیر فعال کنید. دلیل این اقدام مبتنی بر شناخت وبسایت تی پی لینک به عنوان وبسایت مخرب است. (گاها ممکن است این اتفاق رخ دهد.)
6. در صورتی که مجددا مشکلی برای دسترسی و تنظیمات مودم رخ داد، با شرکت ارائه دهنده خدمات خود تماص بگیرید. متخصصان این شرکت‌ها همواره موظف به پاسخگویی به شما می‌باشند.

بیشتر بخوانید: مشکلات مودم تی پی لینک

سخن پایانی
همانطور که ذکر شد، مودم‌های تی پی لینک دارای کیفیت بالایی نسبت به قیمت خود دارند. این مسئله به نوبه خود مزیت بزرگی محسوب می‌شود. چرا که دسترسی به یک مودم اقتصادی و در عین حال با کیفیت بزرگترین خواسته کاربران است. تنظیمات مودم‌ از طریق وبسایت تی پی لینک روشی بسیار ساده است. لذا کاربران برای استفاده از این نوع مودم از سهولت کامل برخوردار خواهند بود.

شایان ذکر است که خرید این نوع مودم به دلیل وجود نسخه‌های فیک، بایستی از فروشگاه‌های معتبر صورت پذیرد. لذا قبل از خرید و نصب آن، اطلاعات لازم را به دست آورید. بررسی قبل از خرید سطح آگاهی کاربران را برای بررسی اصل بودن مودم افزایش می‌دهد.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *