مجله ی راف نت

مودم خودرو چیست؟ معرفی بهترین مودم های همراه خودرو

مودم خودرو چیست؟ معرفی بهترین مودم های همراه خودرو

یکی از نیازهای کاربران در عصر حاضر، دسترسی به اینترنت در طول سفر و رانندگی است. از این رو تولیدکنندگان انواع مودم‌ها، اقدام به طراحی و تولید انواع مودم خودرو کرده‌اند. با استفاده از این محصول می‌توانید با کمک سیم‌کارت از اینترنت همراه، داخل خودرو استفاده کنید.
از دیگر امتیازات این دستگاه می‌توان به سهولت در راه ‌اندازی و امکان دسترسی هم‌زمان چند نفر به اینترنت توسط آن اشاره کرد. انواع این مودم با درگاه فندکی می‌تواند نقش یک پاور بانک (شارژر همراه) را نیز ایفا کند. برق این دستگاه از طریق فندک خودرو تأمین می‌شود. از این رو مشکلی در تأمین برق آن نخواهید داشت.

به منظور راهنمایی مخاطبان برای خرید بهترین مودم برای استفاده در خودرو، در ادامه به معرفی برخی از انواع این مودم‌های همراه می‌پردازیم.

فهرست مطالب

مودم خودرو هواوی مدل CARFI E8377 HUAWEI

این مودم ساخت کمپانی هواوی است که می‌تواند در طول سفر به ‌عنوان یار همیشگی خانواده‌ها، انجام‌ وظیفه کند. این محصول با تمامی خودروها سازگاری داشته و از سرعت عالی در دانلود برخوردار است.

امکان اتصال هم‌زمان 10 کاربر به اینترنت از طریق این مودم، از دیگر امتیازات این مودم خودرو محسوب می‌شود. مودم هوواوی از اینترنت نسل‌های 2G، 3G، 4G،G و LTE پشتیبانی کرده و با تمام اپراتورهای داخلی (همراه اول، ایرانسل و رایتل) سازگار است.

در کنار موارد ذکر شده، مودم CARFI E8377 هواوی به ‌منظور نمایش اطلاعات دارای 3 نمایشگر LED می‌باشد. این مودم با کمک پورت USB که بر روی آن تعبیه ‌شده است برای شارژ کردن گوشی، تبلت و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهر زیبا و سهولت استفاده از این مودم با درگاه فندکی از دیگر امتیازات این دستگاه به شمار می‌رود.

مودم دی لینک مدل DWR-932C-E01

مودم DWR-932C-E01 یک مودم باقابلیت حمل است که برای استفاده در هر مکان از جمله محیط کار و داخل خودرو تولید شده است. گفتنی است که این مودم از شبکه وای فای برخوردار می‌باشد که با کمک آن می‌توانید کلیه تجهیزات خود از جمله تلفن همراه، تبلت و … را به این مودم وصل کنید.

این مدل مودم خودرو با پشتیبانی از نسل 4G قادر است امکان دانلود یا آپلود فایل و اطلاعات را با سرعت 50 تا 150 مگابایت بر ثانیه برای کاربران فراهم کند.

بهترین مدل فندک خودرو

نکته جالب دیگر در مورد مودم DWR-932C-E01، بهره‌مندی این مودم از قفل امنیتی WPA/WPA2 است. با این قابلیت و با استفاده از فایروال داخلی، مودم امکان استفاده افراد مختلف از اینترنت را از بین می‌برد. با کمک این فناوری، افراد مزاحم نمی‌توانند از اینترنت همراه خودروی شما استفاده کنند.

مودم DWR-932C-E01 از باتری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. با این میزان از شارژ، دستگاه توانایی شارژ دهی به مدت 5 ساعت را دارد. در صورتی‌که شارژ دستگاه تمام شود کاربر می‌تواند این مودم با درگاه فندکی را از طریق فندک خودرو، شارژ نماید.

نکته قابل‌توجه دیگر در مورد این مودم، مجهز بودن آن به نشانگرهای LED است. با کمک این نشانگرها، اطلاعاتی مانند نوع شبکه، میزان قدرت سیگنال، روشن بودن دستگاه و …، به کاربر نشان داده می‌شوند.

مودم تی پی لینک مدل M7350-V4

از میان انواع مختلف مودم خودرو، مودم تی پی لینک مدل M7350-V4 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. شما می‌توانید با کمک این مودم، همه دستگاه‌های دیجیتالی مانند گوشی همراه، لپ‌تاپ و تبلت خود را به اینترنت متصل نمایید.

همچنین این مودم به‌ سادگی از طریق سیم‌کارت فعال می‌شود. از ویژگی‌های دیگر مودم M7350-V4 تی پی لینک، پشتیبانی این مودم از اتصال هم‌زمان 10 کاربر می‌باشد.

ضمن اینکه مودم M7350-V4 دارای نمایشگر 1.4 اینچی است که امکان مشاهده آنتن، نوع اتصال، قدرت سیگنال و … را برای کاربر ایجاد می‌کند. در صورت اتمام شارژ می‌توانید این مودم را با کمک فندک خودرو و یا کابل USB شارژ کنید.

مودم با درگاه فندکی

کلام آخر
در دنیای امروز، اکثر کارها به ‌وسیله اینترنت انجام می‌شود. از این رو نیاز است تا کاربران در خودرو و به هنگام رانندگی و سفر نیز به این شبکه دسترسی داشته باشند.

برای رفع این نیاز خود می‌توانید انواع مودم‌های طراحی شده برای استفاده در خودرو را تهیه کنید. مودم خودرو این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که دسترسی راحتی به اینترنت در هر نقطه داشته باشید و کارهای آنلاین خود را به راحتی انجام دهید.

انواع مودم با درگاه فندکی طراحی شده‌اند که امکان شارژ راحت را نیز برای کاربران فراهم می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با تهیه یکی از مودم‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، در هر جایی به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید و بدون هیچ دردسری در طول سفر از امکانات این مودم‌ها بهره‌مند گردید.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *