مجله ی راف نت

معرفی بهترین مودم فیبر نوری هواوی

معرفی بهترین مودم فیبر نوری هواوی

مودم فیبر نوری چیست؟

یکی از تجهیزات مدرن و امروزی برای اتصال به شبکه پر سرعت اینترنت، مودم فیبر نوری است. با بهره گیری از این نوع مودم ها می‌توان در مناطق مجهز به زیرساخت‌های مناسب مخابراتی، به اینترنت فیبر نوری متصل شد. به عبارت دیگر کابل‌های مخصوص اینترنت، فیبر نوری را از مخابرات تا داخل خانه کاربر هدایت می‌کنند. بنابراین، برای بهره مندی از اینترنت فیبر نوری و اینترنتی با سرعت چندین برابر، نیاز به تجهیزات مخصوصی است که مودم فیبر نوری یکی از آنها به شمار می‌رود.

فهرست مطالب

مودم فیبر نوری دارای پورت های مختلفی است و به همین دلیل به راحتی می‌توان با استفاده از آن، شبکه اینترنتی را راه اندازی نمود که چندین نفر به طور همزمان بتوانند از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

مطالعه بیشتر: مودم فیبر نوری چیست؟

مودم فیبر نوری دارای انواع گوناگونی بوده و علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فرد خود، با انواع مودم ADSL و مودم VDSL نیز دارای نقاط مشترکی است. در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی بهترین مودم فیبر نوری هواوی پرداخته شده و به منظور دریافت راهنمای کامل مودم فیبر نوری هواوی باید این پرسش مطرح شود که آیا محل سکونت شما از سرویس اینترنت فیبر نوری پشتیبانی می کند یا خیر، و پس از آن باید به دنبال این باشید که از چه برندی باید استفاده کنید.

باید توجه داشت که مودم فیبر نوری هواوی با امکانات و ویژگی‌های مختلفی ارائه شده و بر همین اساس باید هنگام انتخاب آن، نیاز خود و آینده اینترنت را نیز در نظر داشته باشید. اگر کاربران استفاده کننده از پهنای باند زیاد هستند، بهتر است که یک مودم فیبر نوری دو بانده تهیه نمایید تا خیالتان از بابت افت سرعت و پهنای باند محدود راحت باشد. همچنین در هنگام خرید، باید به مساحت و محوطه ای که مودم فیبر نوری قرار است در آن بکار رود نیز توجه داشته باشید.

بهترین مودم فیبر نوری هواوی

بهترین برند مودم فیبر نوری

به دلیل وجود سرعت بالای دانلود و آپلود در اینترنت فیبر نوری، اغلب کاربران به دنبال خرید مودم و تجهیزات فیبر نوری هستند تا بتوانند از این قابلیت های منحصربفرد بهره‌مند شوند. شاید بد نباشد بدانید که ویژگی‌ها و نوع مودم نقش زیادی در سرعت اینترنت دارند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین مودم فیبر نوری تولید شده در انواع مختلف، توسط برند محبوب و معتبر هواوی پرداخته ایم. البته، باید در نظر داشته باشید که بهتر است که بهترین مودم فیبر نوری هواوی را بر اساس نیازهای خود تهیه نمایید.

 

مودم هواوی

امروزه در بین شرکت‌های متعدد فعال در زمینه تولید مودم‌ فیبر نوری، برند هوآوی همیشه محصولات با کیفیت، متنوع و منحصر به فردی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. از این رو سهم عمده ای در بازار دارد.

با توجه به اهمیت و جایگاه فیبر نوری و استفاده از این بستر در ساختار مودم‌ها، سرعت، امکانات، مزایا و معایب و در کل تمامی موارد ضروری در مورد مودم فیبر نوری هوآوی باید مورد توجه قرار گیرد.

آشنایی با بهترین مودم فیبر نوری ارزان قیمت

در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی بهترین مودم فیبر نوری هواوی خواهیم پرداخت که علاوه بر ویژگی‌های مناسب، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. بدین ترتیب با آشنایی با این مودم‌ها می‌توانید بهترین و در عین حال ارزان ترین مودم فیبر نوری را مطابق با نیاز خود تهیه نمایید.

بهترین مودم فیبر نوری دوبانده:

مودم‌های فیبر نوری دارای انواع مختلفی از قبیل تک بانده و دوبانده می‌باشند و همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره شد، نوع دوبانده آن از پوشش دهی و سرعت وایرلس بالایی برخودار است.

مودم فیبر نوری هواوی دو بانده

مودم فیبر نوری هوآوی مدل HG8245H:

این مودم دارای دو پورت تلفن و ۴ عدد پورت شبکه گیگابیت بوده و سرعت انتقال داده ها در این مودم برابر با 300 مگابیت بر ثانیه می باشد. همچنین دو آنتن قدرتمند با قدرت 5dBi نیز بر روی این مدل تعبیه شده که به هیچ عنوان افت سرعت و قطعی اینترنت در آن مشاهده نمی شود. در انتها باید عنوان کرد که مودم فیبر نوری هوآوی مدل HG8245H علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

خصوصیاتی از قبیل طراحی شکیل و ساده مودم فیبر نوری هواوی سری HS8546V5 باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، این محصول را به یکی از بهترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار تبدیل کرده است. این مودم فیبر نوری دو بانده هواوی دارای سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و سرعت 867 مگابیت بر ثانیه را روی فرکانس 5 گیگاهرتز است. این محصول 4 پورت شبکه گیگابیتی، یک پورت تلفن و یک درگاه USB داشته و امکان دسترسی به اینترنت FTTH را با حداکثر سرعت فراهم می نماید. همچنین توان آنتن این دستگاه برابر با 5dBi است.

 

مودم فیبر نوری دوبانده هواوی EG8145X6 (وای فای 6)

مودم دوبانده هواوی EG8145X6 به دلیل بهره مندی از تکنولوژی وای فای نسخه 6 و دوبانده بودنش، یکی از بهترین مودم های فیبر نوری موجود در بازار به شمار می رود، و این ویژگی در آن باعث می‌شود تا پهنای باند بیش‌تری ارائه دهد و سازگاری کاملی با اینترنت فیبر نوری مخابرات یا FTTH داشته باشد. مودم فیبر نوری دوبانده هواوی، با 2 عدد آنتن، قادر به ارائه ی سرعتی برابر با 5dBi در یک باند 5 گیگاهرتزی وایرلس 866 مگابیت در ثانیه بوده و دارای 4 عدد پورت شبکه از نوع گیگابیت (10/100/1000)، 1 عدد پورت تلفن و 2 عدد پورت USB برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات است.

معرفی مودم فیبر نوری هواوی

جمع بندی

انواع گوناگون مودم‌ فیبرنوری هواوی با توجه به کاربردهایی که دارند هر کدام دارای قیمتی متفاوت بوده و کیفیت مخصوص خود را به کاربران ارائه می‌دهند.

بنابراین در خرید مودم فیبرنوری هواوی باید به این دو نکته توجه ویژه داشته باشید: اول اینکه قرار است از آن در کجا استفاده کنید مثلا منزل یا کسب و کار؛ و مورد دوم نیز سرعت مد نظرتان برای استفاده است.

در این مقاله همچنین به معرفی بهترین مودم فیبر نوری هواوی پرداخته و شما را با بهترین مودم فیبر نوری هواوی و بهترین مودم فیبر نوری ارزان قیمت و دوبانده متعلق به برند هووای مناسب برای شرکت ها و خانه های بزرگ آشنا کردیم. بدین ترتیب با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که بهترین مودم فیبر نوری هواوی کدام بوده و یکی از آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. در پایان از شما عزیزان جهت مطالعه مطالب مرتبط با مودم‌ فیبرنوری هوآوی قدردانی می‌نماییم.

 

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *