مجله ی راف نت

Introducing the cheapest TP-Link 1401 modems

معرفی ارزانترین مودم‌های تی پی لینک ۱۴۰۱

با توجه به نقش اینترنت و اهمیت سرعت اتصال به این شبکه در زندگی و مشاغل امروزی، همه کاربران به دنبال خرید مودمی با کیفیت بالا هستند؛ زیرا این محصول نقش تعیین‌کننده‌ای در میزان سرعت اینترنت و کیفیت آنتن دهی دارد. با توجه به نظر کاربران و تجربه‌ای که در زمینه استفاده از انواع مودم‌ها وجود دارد، تی پی لینک جزو برترین برندها در بازار عرضه انواع مودم‌ها به شمار می‌آید. محصولات این برند دارای کیفیت مناسبی بوده و در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. اگر تمایل به خرید این محصولات دارید و در پی یافتن ارزانترین مودم‌های تی پی لینک ۱۴۰۱ هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

در این مقاله به معرفی ارزانترین مودم‌های تی پی لینک ۱۴۰۱ پرداخته و تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها را توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

بهترین و ارزانترین مودم‌های تی پی لینک کدامند؟

تی پی لینک از برندهای شناخته شده در بازار تجهیزات شبکه می‌باشد. تولیدات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تنوع بالایی دارند. با توجه به قابلیت‌های تعبیه شده در این محصولات نیز از قیمت‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند، اما لازم به ذکر است این تصور که برای خرید بهترین نوع آنها باید هزینه بالایی پرداخت کنید، اشتباه است.
کاربران می‌توانند با نازل‌ترین قیمت‌ها، بهترین مودم‌ها را خریداری کرده و از قابلیت‌های آنها بهره‌مند شوند. از انواع ارزانترین مودم‌های تی پی لینک و در عین حال باکیفیت‌ترین آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

مودم روتر VDSL/ADSL ، مدل TD-W9960

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک، مدل TD-W9960 از ارزانترین مودم تی پی لینک به شمار می‌آید. این محصول دارای قابلیت‌های کارآمد بسیاری بوده و از کیفیت طراحی و ساخت مناسبی برخوردار می‌باشد. به همین علت نیز علاوه بر قرار داشتن در زمره ارزان قیمت‌ترین مودم‌های این برند، جزو پرفروش‌ترین محصولات نیز به شمار می‌آید.

ارزانترین مودم تی پی لینک 1401
این محصول مجهز به درگاه‌های Lan و WAN بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم های ویندوز، مایکروسافت، UNIX، LINUX و NETWARE را دارد. در ضمن بر روی آن نشانگرهای LED قرار دارد که وضعیت کار و روشن و خاموش بودن دستگاه را نشان می‌دهند. از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک، مدل TD-W9960 می‌توان به برخورداری از محدوده فرکانس 2.4 گیگاهرتز، دو عدد آنتن قدرتمند، قابلیت پشتیبانی از ADSL2 و ADSL2+، قابلیت اتصال به وی پیان و سرعت 300 مگابایت در ثانیه اشاره کرد.

با توجه به این ویژگی‌ها و رده قیمتی این محصول می‌توان چنین گفت که خرید آن برای افرادی که با محدودیت بودجه مواجه هستند می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد.

مودم روتر +ADSL2 ، مدل TD-W8968

مودم روتر +ADSL2 تی پی لینک، مدل TD-W8968 نیز جزو باکیفیت‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین تولیدات این برند محسوب می‌شود. پشتیبانی از آخرین به‌روزرسانی اینترنت، پورت ورودی USB، آنتن ثابت و جهت‌دار، درگاه‌های ورودی LAN و WAN و امکان کنترل پهنای باند از ویژگی‌های این محصول هستند.
اگر به دنبال آشنایی با ارزانترین مودم تی پی لینک 1401 هستید، این محصول را به شما معرفی می‌کنیم. با خرید آن می‌توانید از اینترنت با سرعت 300 مگابایت در ثانیه بهره‌مند شده و بدون هیچ مشکلی، داده‌ها را رد و بدل نمایید.

مودم VDSL/ADSL بی‌سیم 300Mbps تی پی لینک، مدل TD-W9970-ver-4

اگر قرار بر معرفی یکی از باکیفیت‌ترین و ارزانترین مودم‌های تولید شده در برند تی پی لینک باشد باید نامی از مودم VDSL/ADSL بی‌سیم 300Mbps تی پی لینک، مدل TD-W9970-ver-4 نیز برده شود. این محصول با سرعت 300 مگابایت بر ثانیه، کاربران را قادر می‌کند تا بدون هیچ مشکلی اطلاعات و داده‌ها را آپلود و دانلود کنند.
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مجهز بودن آن به امکانات زیر اشاره داشت:
• سه عدد پورت LAN
• یک عدد درگاه USB
• ایمن سازی به صورت WPA-PSK/WPA2-PSK
• پشتیبانی از QOS
• دو عدد آنتن قدرتمند

ارزانترین مودم تی پی لینک کدام است

مودم 4G قابل حمل تی پی- لینک مدل M7200

مودم 4G قابل حمل تی پی- لینک مدل M7200 از جمله مودم‌های کارآمدی است که کاربران می‌توانند آن را با خود حمل کرده و در صورت نیاز به آن وصل گردد. به این ترتیب دیگر از بابت نبود آنتن دهی در محیط‌های مختلفی، مشکلی برای کاربران به وجود نمی‌آید. این محصول دارای باتری لیتیومی قدرتمندی بوده و امکان شارژ با اتصال کابل به درگاه USB وجود دارد. در ضمن این محصول با سیم کارت‌های مختلف، سازگاری دارد و از آنتنی قدرتمند با فرکانس 2.4 گیگاهرتز برخوردار است.
این محصول به عنوان یکی از ارزانترین مودم تی پی لینک از تمامی قابلیت‌های امنیتی پشتیانی نموده و سرعت دانلود داده در آن برابر با 150 مگابایت و سرعت آپلود آن معادل 50 مگابایت در ثانیه است. برخورداری از نشانگرهای LED و امکان اتصال به صورت بی‌سیم و باسیم از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند.

مودم روتر بی‌سیم +ADSL2 تی پی لینک، مدل TD-W8951ND

مودم روتر بی‌سیم +ADSL2 تی پی لینک، مدل TD-W8951ND نیز از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین مودم‌های این برند است. این محصول با سرعت 150 مگابایت کار می‌کند و امکان دانلود و آپلود داده‌ها را فراهم می‌کند. ویژگی‌های این محصول به شرح زیر هستند:

• ارائه سرعت مناسب برای کاربری خانگی و اداری
• برخورداری از آنتنی با قدرت 5bdi
• پشتیبانی از استاندارد سری N
• مجهز به 4 پورت ورودی LAN

بیشتر بخوانید: بهترین مودم ADSL

کلام آخر
بسیاری از افراد به دلیل این که با محدودیت بودجه در خرید مودم مواجه هستند، تصور می‌کنند تنها می‌توانند مودم‌هایی با کیفیت پایین تهیه کنند. این در حالی است که تی پی لینک به عنوان یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات شبکه، مودم‌هایی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب تولید کرده است.
با توجه به این گفته و بر اساس آنچه در این مقاله بیان شد، شما می توانید از میان گزینه‌های معرفی شده، ارزانترین مودم تی پی لینک 1401را بر اساس نیاز خود انتخاب نموده و خریداری کنید. توجه داشته باشید که در کنار قیمت مناسب، از بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مودم‌ها غافل نشوید. هر کدام از این محصولات، همان‌گونه که در متن مقاله نیز بیان شد، دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هستند. از این رو برای افرادی با نیازها و کاربری‌های مختلف، مناسب خواهند بود.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *