مجله ی راف نت

معرفی بهترین مودم ADSL برای دوربین مدار بسته

معرفی بهترین مودم ADSL برای دوربین مدار بسته

انتخاب بهترین مودم ADSL برای دوربین مدار بسته یکی از چالش‌هایی است که افراد با آن روبرو هستند. در سال‌های اخیر، استفاده از دوربین‌های مداربسته برای کنترل محیط‌های مختلف با افزایش چشمگیری روبرو شده است. افراد تمایل دارند تا با دسترسی لحظه‌ای به تصاویر این دوربین‌ها در نقاط مختلف، کنترل سریع و بهترین روی فضاهای مورد نظر داشته باشند.

فهرست مطالب

از این رو تولیدکنندگان مودم‌ها با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف، مودم‌هایی را تولید و روانه بازار کرده‌اند که با سیستم دوربین‌های مداربسته سازگاری داشته باشند. این دوربین‌ها دارای پورت‌های مختلفی بوده و از سرعت مناسبی برای انتقال تصاویر از دوربین‌ها به دستگاه‌های دیگر برخوردار هستند. به همین جهت نیز نیاز کاربران را به خوبی برآورده نموده‌اند.
برای آشنایی بیشتر مخاطبان، در ادامه این مقاله در مورد این مودم‌ها توضیحات تکمیلی را ارائه داده و چند نمونه از بهترین مودم‌های سازگار با دوربین‌های مداربسته را معرفی خواهیم کرد.

مودم برای دوربین مداربسته چیست؟

در عصر حاضر، مودم‌ها در انواع مختلف و با قابلیت‌های متنوعی طراحی و تولید شده اند. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌هایی هستند که استفاده از آنها را برای موارد خاصی، مناسب کرده است. به عنوان مثال برای تهیه بهترین مودم ADSL برای دوربین مداربسته باید به ویژگی های مودم‌های مورد نظر توجه کنید تا محصول منتخب با نیازهای شما سازگاری داشته باشند.
مودم‌هایی برای دوربین‌های مدار بسته مناسب هستند که از سرعت بالایی برخوردار باشند. این ویژگی در مورد سرعت وایرلس و پورت شبکه این تجهیزات صدق می‌کند؛ بنابراین توصیه کارشناسان به خریداران این مودم‌ها این است که برای انتقال تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته بدون تأخیر و قطع شدگی به تجهیزاتی چون موبایل هوشمند کاربران باید مودمی انتخاب کنند که سرعت پورت شبکه و وایرلس آن در سطح بالایی قرار داشته باشد.

معرفی 5 تا از بهترین مودم‌های ADSL برای دوربین مداربسته

در انتخاب مودم مناسب برای دوربین مداربسته باید به فاکتورهای مختلف توجه شود. از جمله این فاکتورها می‌توان سرعت پورت شبکه و وایرلس دستگاه را نام برد، زیرا این عوامل، تعیین کننده کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی بوده و سرعت انتقال آنها را مشخص می‌کنند.
با توجه به این گفته و تنوع زیادی که در بازار وجود دارد، در ادامه به معرفی 5 نمونه از بهترین مودم‌ برای دوربین مداربسته پرداخته و ویژگی‌های آنها را توضیح خواهیم داد:

معرفی بهترین مودم ‌ADSL برای دوربین مدار بسته

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

یکی از پیشنهادها برای انتخاب و خرید مودم مناسب برای دوربین مداربسته، مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N است. این دستگاه با قابلیت‌هایی که دارد قادر است تصاویر و ویدئوها را با سرعت بالا به مخاطبان انتقال دهد. در ضمن حین انتقال این فایل‌ها، هیچ گونه قطع شدگی وجود نخواهد داشت. از این رو می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین مودم ADSL برای دوربین مداربسته دانست.
این محصول دارای ابعاد استانداردی بوده و وزن سبکی دارد. وجود 4 عدد پورت RJ-11 و یک عدد پورت اترنت RJ-45 در این محصول از دیگر مشخصات آن به شمار می‌رود. این مودم مجهز به دو آنتن خارجی با قدرت 5dbi بوده و از استانداردهای مختلفی پشتیبانی می‌کند.
محصول مورد نظر دارای سیستم امنیت قدرتمندی است که امنیت داده‌ها را حین انتقال، حفظ می‌کند. فرکانس این دستگاه نیز برابر با 2.4 گیگاهرتز است و از سرعت 300 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌نماید. به سبب وجود این مشخصات، کاربران می‌توانند از بابت کیفیت و سرعت انتقال داده‌ها مطمئن باشند.

مودم دی لینک 2740U سری ADSL2

گزینه دیگر برای خرید بهترین مودم برای دوربین مداربسته، مودم دی لینک 2740U سری ADSL2 است. این محصول مجهز به 4 پورت شبکه می‌باشد. این پورت‌ها از نوع مگابیت بوده و از دو عدد آنتن خارجی با قدرت 5dbi برخوردار است. سرعت انتقال داده‌ها در این محصول نیز برابر با 300 مگابایت بر ثانیه است.
در ضمن این مودم به دلیل برخورداری از فایروال می‌تواند شبکه را به خوبی مدیریت نماید. از این رو با کندی انتقال داده مواجه نخواهیم بود. با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید با خرید این محصول، تصاویر و فایل را ویدئویی را با سرعت بالایی دریافت کرده و کنترل دقیقی بر محیط مورد نظر داشته باشید.

مودم روتر یوتل ADSL2 Plus بی سیم مدل A304U

مودم روتر یوتل ADSL2 Plus بی سیم مدل A304U نیز از بهترین مودم ADSL برای دوربین مداربسته است. این محصول دارای یک عدد پورت usb، یک عدد پورت اترنت و 4 عدد پورت RJ-11 می‌باشد. دو عدد آنتن خارجی با قدرت 5DBI نیز دارد.
به سبب وجود این ویژگی‌ها، این مودم قادر به ارسال تصاویر با قدرت بالا بوده و کیفیت تصاویر انتقالی را تضمین می‌کند.

مودم روتر VDSL/ADSL زولتریکس مدل ZXV-818P

مودم روتر VDSL/ADSL زولتریکس مدل ZXV-818P برای آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین مودم برای دوربین مداربسته هستند می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این محصول با ویژگی‌ها و مشخصاتی که دارد بهترین مودم برای اینترنت مخابرات بوده و کاربران این نوع اینترنت نیز می‌توانند به راحتی از آن برای انتقال داده‌ها استفاده کنند.
برخورداری از 4 پورت RJ-45، یک پورت USB، دو عدد آنتن خارجی با قدرت بالا و سرعت انتقال 5 گیگابایت بر ثانیه، از قابلیت‌های این محصول هستند. شما با خرید و راه اندازی این دستگاه می‌توانید تصاویر ضبط و ذخیره شده در سیستم مداربسته را به راحتی به دستگاه‌های مورد نظر انتقال داده و این تصاویر و فایل‌ها را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V4

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V4 نیز از بهترین مودم ADSL برای دوربین مداربسته به شمار می‌آید. مجهز بودن به پورت USB، یک عدد پورت RJ-11 و سه عدد پورت اترنت RJ-45 از ویژگی‌های مهم این محصول هستند. سرعت انتقال داده‌ها در این دستگاه برابر با 300 مگابایت بر ثانیه است و دو آنتن خارجی با قدرت 5DBI دارد.

مقایسه مودم ADSL با مخابرات و فیبر نوری برای دوربین مداربسته

یکی از سؤالاتی که افراد به هنگام انتخاب بهترین مودم برای دوربین مداربسته با آن مواجه می‌شوند این است که تفاوت مودم‌هایADSL با مودم‌های مخابرات و فیبر نوری در چیست؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که adsl در واقع به مودم‌هایی گفته می‌شود که بر بستر سیم کار می‌کنند. این مودم‌ها قادر به پشتیبانی از اینترنت مخابرات نیز بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از این مودم‌ها، از سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات بهره‌مند شوند.

بهترین مودم برای دوربین مدار بسته

فیبر نوری از مدرن‌ترین و پرسرعت‌ترین شبکههای اینترنتی است که در مناطق خاصی می‌توان از آن استفاده کرد، زیرا این اینترنت در مناطقی که دارای کابل‌کشی فیبر نوری است قابل استفاده می‌باشد؛ اما در صورتی که در منطقه شما، کابل فیبر نوری وجود داشته باشد می‌توانید از بهترین مودم فیبر نوری استفاده کرده و سرعت بالای انتقال داده‌ها تجربه کنید.
با توجه به این گفته‌ها می‌توان چنین بیان کرد که به هنگام خرید بهترین مودم برای دوربین مداربسته باید به این تفاوت‌ها دقت کنید و سپس بر اساس نیازها و شرایط موجود، بهترین آنها را انتخاب نمایید.

نتیجه‌گیری
انتخاب و خرید بهترین مودم ADSL برای دوربین مداربسته باید با توجه به سرعت مودم و پورت‌های موجود در دستگاه صورت گیرد. شما می‌توانید با استفاده از مطالب یاد شده در این مقاله، مودمی مناسب انتخاب کرده و تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته را با سرعت و کیفیت مناسب انتقال دهید. برای خريد مودم adsl به راف نت مراحعه کنید.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *