مجله ی راف نت

راهنمای خرید بهترین مدل مودم دی لینک

راهنمای خرید بهترین مدل مودم دی لینک

به دلیل استفاده روز افزون از اینترنت، نیاز کاربران به مودم‌ها افزایش پیدا کرده است. بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات الکترونیکی از جمله مودم‏ها فعالیت می‌کنند، به طراحی و تولید انواع مودم‎ها پرداخته اند. یکی از شرکت‌های برگزیده، برند دی لینک است. این مجموعه مودم‌های بسیاری را طراحی و تولید کرده است که هر یک از آنها، نسبت به قابلیت‌هایی که دارند، نیاز کاربران را به خوبی پاسخ می‌دهند. مجموعه راف نت سعی کرده است، تمام محصولات این برند را با قیمت‎های بسیار مناسب و گارانتی ۲۴ ماهه به فروش برساند. در ادامه شما را با بهترین مدل مودم دی لینک در انواع همراه، ADSL و VDSL و همچنین بهترین نمایندگی مودم دی لینک آشنا خواهیم کرد.

فهرست مطالب

مودم دی لینک چیست؟

راهنمای انتخاب بهترین مدل مودم دی لینک

مجموعه دی لینک با سال‎ها سابقه، انواع مودم‌های ADSL، VDSL و مودم‌های همراه را در مدل‌های متنوع تولید می‏کند. در بهترین مدل مودم دی لینک، در کنار ظاهر زیبا، مشخصات فنی دستگاه نیز نشان دهنده کیفیت و قابلیت بالای آن است.

افرادی که از اینترنت استفاده می‏کنند، گروه‎های مختلفی هستند. دانشجویان، کارمندان، گیمرها و سایر افراد متناسب با شغل و کسب و کار خود به مودم‏هایی با قابلیت‎های مختلف احتیاج دارند. برند دی لینک سعی کرده است، هنگام طراحی آنچه برای کاربران در اولویت است را در نظر بگیرد.

بهترین مودم VDSL دی لینک D-link

بهترین مدل مودم دی لینک برای خرید

 

• مودم روتر +VDSL2/ADSL2 بیسیم AC750 دی لینک مدل DSL-2870A
در میان انواع مدل‎‏های مودم دی لینک، مودم VDSL2/ADSL2 بیسیم مدل DSL-2870A، توانسته نظر بسیاری از کاربران را از نظر سرعت بالا به خود جلب کند. این مودم قابلیت‌های بیشماری دارد که از مهم‌ترین قابلیت آن، می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت ظرفیت اشاره کرد. این کارت حافظه کمک می‌کند تا شما بتوانید برخی از داده‌ها را به اشتراک بگذارید. نکته قابل توجه در این مودم سرعت انتقال اطلاعات است که حدود ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه تخمین زده شده است.

این محصول دارای آنتن خارجی است که قابلیت جدا شدن ندارند، البته وجود این آنتن شرایطی را فراهم می‌کند تا محدوده بیشتری تحت پوشش اینترنت قرار گیرند.
این مودم دو بانده که از باند 2.4 گیگاهرتز و باند ۵ گیگاهرتز برخوردار است، سرعت بالایی از اینترنت را به همراه دارد.

این ویژگی این امکان را در اختیار شما می‌دهد تا بدون قطعی در اتصال اینترنت، بتوانید ویدیو با کیفیت HDتماشا کنید یا تماس‌های تصویری را بدون قطعی اینترنت کاملاً واضح برقرار کنید.

در کنار نقاط قوت این دستگاه، باید به عدم درگاه سیمکارت اشاره کرد، به این معنا که تنها از طریق کابل باید این مودم را به اینترنت متصل کنید. از دیگر ایرادات این مودم جدا نشدن آنتن است، اگر به هر دلیل، دیگر نخواهید از مودم استفاده کنید، نگهداری از آن به منظور جلوگیری از شکستن آنتن ها شاید کمی سخت باشد.

مودم روتر +VDSL2/ADSL2 بیسیم AC750 دی لینک مدل DSL-2870A

 

بهترین مودم ADSL خانگی دی لینک D-link

خرید آنلاین از بهترین نمایندگی مودم دی لینک
• مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U
در میان بهترین مدل مودم دی لینک، اگر قصد خرید یک مودم ارزان ADSL را دارید، مدل DSL-2750U را انتخاب کنید. قابلیت‌های این دستگاه از جمله آنتن خارجی با قدرت 5dbi است، می‏‌تواند در فضاهای بزرگ تا شعاع ۶۵ متر و در فضاهای بسته تا حدود ۴۵ متر، پوشش آنتن دهی داشته باشد و اتصال لپ تاپ، تبلت و سایر تجهیزات را فراهم کند.

نکته قابل توجه، سرعت دانلود و آپلود است که در این محصول ۲۴ مگابیت و 1 مگابیت بر ثانیه است. در قسمت جلویی این مودم نشانگرهایی وجود دارد که به شما اتصال اینترنت، وای فای و روشن و خاموش بودن دستگاه را نشان می‌دهد. کیفیت سرویس و کنترل دسترسی از دیگر ویژگی‌های این مودم است.

وجود پورت USB در این مودم بسیار آن را کاربردی کرده است، چرا که می‎توانید از طریق این پورت و استفاده از USB فایل‌ها، تصاویر و فیلم‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از طریق این پورت، یک دانگل 3G را نیز متصل کنید. در واقع به شما کمک می‌کند در زمانی که اینترنت ثابت قطع شده است، از طریق دانگل 3G نیاز خود را به اینترنت برطرف کنید.

با توجه به قابلیت‎های بسیار این مودم، اما از قابلیت پشتیبانی از انواع سیستم عامل‌ها برخوردار نیست و تنها از یک باند فرکانسی پشتیبانی می‏کند. همچنین تعداد پورت اترنت در این مودم RJ-45 WAN/LAN یک عدد طراحی شده است.

خرید مودم d link 2750u

 

بهترین مودم جیبی دی لینک D-link

چطور بهترین مدل مودم دی لینک بخریم

• مودم همراه 4G LTE بی سیم دی لینک مدل DWR-930M

می‎توان گفت یکی از بهترین مدل مودم دی لینک، مدل DWR-930M است. اگر علاقمند به استفاده از مودم همراه هستید، مودم جیبی دی لینک مدل DWR-930M را به شما معرفی می‌کنیم. این مودم از برند دی لینک که از قابلیت 4G پشتیبانی می‏کند، با وزن بسیار پایین 80 گرم و ابعاد کوچک این امکان را به شما می‌دهد تا آن را همیشه همراه خود داشته باشید.

این محصول که در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز کار خود را انجام می‌دهد، دارای سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. آنتن داخلی قوی نیز باعث می‌شود در فاصله‌های زیاد بتوانید پوشش اینترنت را به خوبی داشته باشید. همچنین از طریق چراغ‌های ال ‌‌ای دی بر روی مودم، از میزان آنتن دهی و وضعیت باتری مطلع خواهید شد.

این مودم از طریق یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، تغذیه می‎شود و این امکان را به شما می‎دهد تا ۱۲ ساعت به طور مداوم از مودم استفاده کنید. این مودم بسیار کوچک این قابلیت را دارد تا هر دیوایسی از جمله لپ تاپ و تبلت را به وای فای مودم متصل کنید.

تعداد کاربرانی که می‎توانند همزمان به این مودم متصل شوند کم و 8 کاربر است. از این رو برای فضاهایی که افراد بسیاری حضور دارند از جمله محل کار یا خانواده‎های پر جمعیت، این مودم مناسب نخواهد بود. عدم قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و عدم صفحه نمایش از دیگر نقاط ضعف این محصول به شمار می‏آیند.

مودم همراه 4G LTE بی سیم دی لینک مدل DWR-930M

 

• مودم همراه 4G دی لینک مدل DWR-932 D2

یکی دیگر از مودم های همراه برند دی لینک مدل DWR-932 است. استفاده از این مودم همراه بسیار آسان است، تنها کافیست یک سیم کارت 4G خریداری کرده، درب پشت مودم را باز کرده و سیم کارت را در جای خود قرار دهید. این مودم کوچک مشکی رنگ با وجود شیار کارت حافظه، به شما این امکان را می‎دهد تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در کارت حافظه ثبت کنید.

وجود یک باتری ۲۳۷۰ میلی آمپر ساعتی تا ۱۰ ساعت به شما امکان می‎دهد از مودم استفاده کنید. اگر در یک جمعی دوستانه هستید، حدود ۱۰ کاربر می‌توانند به این مودم به طور همزمان متصل شوند.

یک صفحه نمایش کوچک بر روی مودم قرار دارد که می‌توانید میزان آنتن دهی و میزان شارژ باتری را به طور مداوم چک کنید.
وجود درگاه USB این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید آن را به لپ تاپ متصل کنید. همچنین می‏توانید از طریق این پورت USB باتری را با آداپتور شارژ کنید.

پشتیبانی از دو شبکه 3G و 4G کمک می‌کند تا از اینترنت پرسرعت در هر محیطی برخوردار باشید. همچنین سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه رضایت کاربران را جلب کرده است.

مودم همراه 4G دی لینک مدل DWR-932 D2

 

بهترین مودم پر سرعت دی لینک D-link

بهترین گارانتی مودم دی لینک موجود در ایران
• مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی لینک مدل DSL-124 New
برخی از کاربران در خرید مودم میزان سرعت برای آنها اهمیت بسیاری دارد، به شما توصیه می‎کنیم از برند دی لینک مدل DSL-124 New را انتخاب کنید. در میان بهترین مدل مودم دی لینک، این مودم دارای سرعت حدود ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه است.

وجود دو آنتن که قدرت5dbi دارند، کمک می‌کند تا در فضاهای مختلف از اینترنت برخوردار شوید. این مودم که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، دارای ۴ عدد پورت RJ-45 است.

برای راحتی کاربران نشانگر‌های ال ‌‌ای دی بر روی قسمت جلویی مودم طراحی شده است که هر یک از آنها اطلاعاتی از جمله وضعیت اینترنت، میزان آنتن دهی و روشن بودن دستگاه را به کاربر منتقل می‌کنند.

از مهم‌ترین نقاط قوت این مودم، بهره مندی از کیفیت خدمات است، به این معنا که کمک می‌کند تا ترافیک شبکه به خوبی مدیریت شود. با توجه به اولویت‌هایی که شما در نظر گرفته‌‌اید، داده‌ها تنظیم و کنترل می‌شوند و از تاخیر و پاکت لاس جلوگیری می‎کند. تنها نقطه ضعف این مودم این است که از استانداردهای VOIP برخوردار نیست.

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

 

بهترین مودم سیم کارت خور برای ماینر دی لینک D-link

رافت نت بهترین نمایندگی مودم دی لینک
• مودم روتر 4G LTE بیسیم دی لینک مدل DWR-M921
افرادی که قصد استخراج ارزهای دیجیتال را دارند به یک مودم با سرعت بالا نیاز دارند. معمولاً مودم‌هایی که سیم کارت خور هستند از سرعت بالاتری نسبت به مودم‌هایی که از کابل استفاده می‌کنند، برخوردار هستند.

از این رو برند دی لینک مودم روتر 4G LTE بیسیم مدل DWR-M921 را برای این منظور طراحی و تولید کرده است. راه اندازی و استفاده از این مودم بسیار آسان است و کاربران حرفه‌ای و کاربران خانگی می‌توانند در هر مکانی به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

آنچه در ظاهر نظر شما راجب می‎کند، وجود ۴ آنتن است که دو آنتن برای اتصال 4G و‌ 3G استفاده می‎شود و دو آنتن برای شبکه وای فای در نظر گرفته شده است. این میزان از تعداد آنتن به معنای پوشش بهتر فضا است.

میزان سرعت انتقال داده‌ها حدود 300 مگابیت بر ثانیه است که سرعت مناسبی برای استخراج رمز ارز است. از مشخصات دیگر این مودم می‌توان به چهار درگاه لن، محدوده فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و نشانگر ال ‌‌ای دی اشاره کرد.

این مودم کاربردی، هم از طریق سیم کارت‌های 3G و 4G اتصال اینترنت را برای شما فراهم می‌کنند، هم این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق پورت، با کابل به اینترنت ثابت متصل شوید.تنها ایراد این مودم عدم وجود صفحه نمایش است. از این رو یکی از بهترین مدل مودم دی لینک، مودم مدل DWR-M921 است.

روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWR-M921

 

بهترین مودم وایرلس با برد بالا دی لینک D-link

بهترین گارانتی مودم دی لینک

 

• مودم دی لینک مدل D-Link 2740
تفاوت زیادی میان وایرلس و وای فای وجود ندارد، اما آنچه اهمیت دارد این است که محدوده پوششی در وایرلس بسیار بیشتر است. از این رو در میان برند دی لینک، مدل D-Link 2740 با وجود دو آنتن پوشش دهی خوبی را فراهم می‌کند، که به معنای وایرلس بالا است.

قدرت آنتن دهی این محصول بسیار بالا است و از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. دانلود ۲۴ مگابایت و آپلود 1 مگابیت بر ثانیه، سرعت مناسبی برای این مودم است. سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه کمک می‌کند تا بتوانید اینترنت خود را با سایر دستگاه‌ها نیز به اشتراک بگذارید. وجود ۴ پورت اترنت RJ-45 نیز کمک می‌کند تا سیستم‌های کابلی را به این مودم متصل و از اینترنت استفاده کنید.

وجود کیفیت سرویس، فایروال و کنترل دستی کاربر از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌آید. نکته قابل توجه دیگر این است که این مودم از انواع استانداردهای ADSL و ADSL پلاس برخوردار است.

این مودم یکی از برترین مودم‏های برند دی لینک است که تمام استاندارها در طراحی آن لحاظ شده است و کاربران می‏توانند با خیالی آسوده آن را انتخاب کنند.

خرید مودم d link 2740u

بهترین مودم گیم دی لینک D-link

• مودم روتر AC1200 Wireless 4G مدل DWR-M960 برند دی لینک
اگر کاربری هستید که مدام گیم بازی می‌کنید، باید یک مودم با سرعت بالا را خریداری کنید. مودم دی لینک DSL-2870A سری VDSL یک مودم دو بانده است که برند دی لینک آن را طراحی و به فروش می‌رساند.

پشتیبانی از دو باند 2.4 گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز این امکان را به شما می‎دهد تا بتوانید انواع گیم‌ها را بدون قطعی اینترنت بازی کنید. همچنین وجود دو شبکه این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با نیازهای خود، شبکه را تنظیم کنید.

این محصول دارای 4 آنتن خارجی دو آنتن خارجی LTE و دو آنتن خارجی WiFi با میزان قدرت آنتن دهی حدود 5dbi است که فضای خوبی را پوشش می‎دهد.
سرعت انتقال داده در این دستگاه HT20: up to 144 Mbps, HT40: up to 300 Mbps, VHT80: up to 867 Mbps است.

این مودم مشکی رنگ دارای یک پورت RJ-11 است که از طریق این پورت، شما می‌توانید کابل تلفن ثابت را به آن متصل کنید. بهترین مدل مودم دی لینک باید از تعداد پورت بیشتری برخوردار باشد. این دستگاه همچنین مجهز به ۴ عدد پورت RG-45 است که کابل شبکه به آن متصل می‌شود و کاربر می‌تواند دستگاه‌های دیگر را نیز به مودم متصل کند.

تفاوت کابل شبکه و کابل تلفن در ضخیم بودن کابل شبکه است، از این رو می‌توانید آنها را به راحتی تشخیص دهید و در پورت مناسب آنها را جاگذاری کنید. وجود پورت USB نیز به اشتراک گذاری فایل‌ها کمک بسیاری می‌کند.

روتر بی سیم 4G دی-لینک مدل DWR-M960 4G AC1200

 

بهترین گارانتی مودم دی لینک D-link

بیشتر تجهیزات الکترونیکی از جمله مودم‌ها دارای گارانتی هستند، اما مهم این است محصولی که خریداری می‌کنید از چه نوع گارانتی برخوردار است. بهترین مدل مودم دی لینک در انواع ADSL، VDSL و همراه از گارانتی دو ساله برخوردار هستند.

در زمان تعیین شده گارانتی از سوی شرکت، اگر در مودم ایراداتی مشاهده کردید، می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که این امکان وجود دارد برخی از ایرادات ناشی از عدم توجه کاربر هنگام راه اندازی و نصب مودم بوده است، که این ایرادات شامل گارانتی نمی‏شوند.

مجموعه راف نت، تمام مودم‌های برند دی لینک را با گارانتی به فروش می‌رساند. کارشناسان این مجموعه با بررسی مودم، اگر ایرادات را شامل گارانتی در نظر بگیرند، شما می‏توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. در میان انواع شرکت‎ها، بهترین گارانتی مودم دی لینک، با پوشش آیتم‎ های فراوان به شرکت راف نت تعلق دارد.

سخن پایانی
ممکن است انتخاب مودم کمی گیج کننده و خسته کننده باشد، اما با بررسی چند فاکتور کلیدی می‌توانید بهترین تصمیم را در هنگام خرید مودم داشته باشید. میزان سرعت، تعداد آنتن، بی‌سیم بودن یا با سیم بودن، از جمله فاکتورهای مهمی هستند که باید آنها را در نظر بگیرید.

بهترین نمایندگی مودم دی لینک، مجموعه راف نت است که بهترین مدل مودم دی لینک را با قیمت مناسب به فروش می‏رساند که این موضوع انتخاب را برای شما آسان‌تر کرده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین مودم دی لینک را برای گیم، برای محل کار یا خانه خریداری کنید.

 

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *