مجله ی راف نت

معرفی ۱۵ مدل از بهترین مودم_های همراه متناسب با جیب شما

 معرفی ۱۵ مدل از بهترین مودم‌های همراه متناسب با جیب شما

بهترین مودم همراه، یک مودم بی‌سیم قابل حمل است که هر دستگاه دارای Wi-Fi از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت را از طریق شبکه تلفن همراه به اینترنت متصل می‌کند. این مودم می‌تواند یک شبکه وای فای با شعاع حدود ۱۰ تا ۱۵ متر در اطراف شما ایجاد کند، اما بیشتر افراد این مودم را برای حمل کردن خریداری می‌کنند.

این مودم‌ها در جیب شما به راحتی جا می‌شود. نیازی به نصب، کابل یا نرم افزار ندارد. کافی است مودم را روشن کرده، رمز عبور را وارد و سپس بلافاصله دستگاه‌های شخصی خود را متصل کنید. در ادامه سعی شده است با طبقه بندی مودم همراه از نظر قیمت، کمک شود تا خریدی مطمئن داشته باشید. پس اگر میخواد بهترین و ارزان‌ترین مودم‌های همراه آشنا شوید، تا انتها با راف نت همراه باشید.

فهرست مطالب

ویژگی‌های مودم همراه

بهترین مودم همراه، چندین مزیت دارد که به طور قابل توجهی زندگی روزمره یک فرد را بهبود می‌بخشد.

  • راحتی: مودم قابل حمل بسیار جمع و جور است، بنابراین به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در حال حرکت از آن استفاده کنید. پیکربندی آن ساده است و تقریباً با تمام گوشی‌های هوشمند مدرن، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها سازگار است.
  • ارتباط امن: همه مودم‌ها دارای یک فایروال داخلی برای محافظت از کاربران در برابر حملات خارجی از طریق اینترنت هستند. این بدان معناست که آنها امنیت شبکه شما را با جلوگیری از دسترسی غیرمجاز تضمین می‌کنند. همانطور که می‌دانید، اتصال به اینترنت از طریق وای فای عمومی برای اطلاعات شخصی شما خطرناک است.
  • قابل دسترس: بهترین گزینه برای افرادی است که در حال حرکت کار می‌کنند. وقتی نمی‌توانید به اینترنت کابلی معمولی دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از مودم‌های قابل حمل استفاده کنید. برای سفر به مکان‌هایی با دسترسی محدود به اینترنت این دستگاه کوچک بسیار کاربردی است. مهمتر از همه اینکه با چنین وسیله‌‌ای، می‌توانید حتی در صورت نبود برق از اینترنت استفاده کنید.

بهترین مودم‌ همراه تا ۵۰۰ هزار تومان

  1. مودم 4G LTE قابل حمل جاز مدل MF673

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای مودم همراه پرداخت کنید، مودم جاز مدل MF673 می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه باشد. تنها با خرید یک سیم کارت می‌توانید از اتصال 4G بهره‌مند شوید. هیچ محدودیتی برای انتخاب سیم کارت نیست و شما می‌توانید سیم کارت انواع اپراتورها را برای این مودم استفاده کنید. در این مودم سرعت دانلود ۱۵۰، و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه مشخص شده است. با این میزان از سرعت ۱۲ دستگاه می‌توانند به مودم متصل شده و امکان استفاده از اینترنت را داشته باشند. یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی میزان انرژی را برای این مودم فراهم می‌کند که حدود ۶ تا ۷ ساعت می‎تواند به طور پیوسته مودم را روشن نگه دارد. در صورت تمام شدن باتری می‌توانید از طریق کابل USB مجددا باتری را شارژ کنید.

  1. مودم4G قابل حمل جی یو مدل M2

بهترین مودم همراه برای کاهش هزینه

یکی دیگر از مودم‌هایی که می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند، مودم جی یو مدل M2 است. حدود ۳۲ کاربر می‌توانند به وای فای متصل و از اینترنت با سرعت بالا بهره مند شوند. هرگونه وسیله از جمله لپ تاپ و تبلت را نیز می‌توانید به این مودم متصل کنید. سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه برای این مودم بسیار قابل قبول است. وجود باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر، یک مزیت در بهترین مودم جیبی است که حدود ۶ ساعت می‌تواند مودم را روشن نگه دارد.

بهترین مودم همراه تا 1 میلیون تومان

  1. مودم 4G/LTE قابل حمل دی لینک مدل DWR-930M

بهترین مودم همراه ارزان

اگر به دنبال بهترین مودم همراه ارزان قیمت هستید، برند دی لینک مودم مدل DWR-930M را به شما معرفی می‌کند. با خرید یک سیم کارت پر سرعت و قرار دادن آن در مودم می‎توانید به راحتی به اینترنت دست پیدا کنید. حدود 6 نفر می‌توانند همزمان از اینترنت پرسرعت این مودم استفاده کنند. همچنین وجود آنتن داخلی کمک می‌کند تا فضای بیشتری پوشش داده شود. دارای یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می‌توانید در حدود 4 ساعت به طور مداوم از اینترنت مودم استفاده کنید. سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه، سرعت انتقال داده در این مودم است. نشانگرهای ال ‌‌ای دی نیز می‌توانند میزان آنتن دهی و باتری را به شما اعلام کنند.

 

  1. مودم 3G/4G قابل حمل آلکاتل مدل MW40

اگر به دنبال یک مودم همراه هستید که از تمام سیم کارت‌های اپراتورها پشتیبانی کند، مودم همراه آلکاتل مدل MW40 بهترین گزینه خواهد بود. باتری ۱۸۰۰ میلی آمپری، کمک می‏کند تا 4 ساعت بتوانید از این مودم استفاده کنید. مانند سایر مدل‎های مودم همراه، چراغ‌های ال ‌‌ای دی که بر روی مودم قرار دارند، شما را از اتصال به شبکه و میزان باتری باخبر می‌کنند. آنچه این مدل را نسبت به مودم‌های دیگر متمایز کرده است، ابعاد بسیار کوچک آن است. با توجه به پشتیبانی 3G و 4G حدوداً ۱۶ کاربر می‌توانند از اتصال این مودم بهره‌مند شود. وجود شیار کارت حافظه از دیگر ویژگی‎های این مودم به شمار می‌آید.

بهترین مودم همراه تا ۱٫۵ میلیون تومان

  1. مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل E5573-320

اگر قصد خرید بهترین مودم همراه را دارید، هواوی یک مدل مودم با قیمت کمتر از دو میلیون تومان را به فروش می‌رساند. این مودم بی‌سیم دارای قابلیت‌های بسیاری است که نسبت به قیمتی که دارد، یک مودم ایده آل محسوب می‌شود. کافیست، تنها با استفاده از یک سیم کارت این مودم را فعال و از اینترنت آن استفاده کنید. بسیاری از دستگاه‎ها از جمله تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت و لوازم دیجیتالی دیگر را می‎توانید به صورت بی‌سیم به این مودم متصل کنید. وجود یک باتری لیتیوم پلیمری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز این مودم را فراهم می‌کند. اگر باتری به طور کامل شارژ شده باشد، می‌توانید تا ۴ ساعت از اینترنت استفاده کنید. در صورت تمام شدن باتری می‌توانید با استفاده از یک رابط USB آن را به شارژ فندکی خودرو یا برق متصل کنید. از مشخصات دیگر این مودم می‎توان به اتصال ۱۰ کاربر همزمان اشاره کرد.

 

  1. مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-77C

بهترین مودم همراه با کیفیت

اگر با برند نزتک آشنا هستید، یکی از مودم‎های همراه این برند مدل NZT-77C است. یک مودم با پشتیبانی از سرعت 4G که می‌تواند سرعت دانلود و آپلود قابل‌قبولی را به همراه داشته باشد. از مهمترین مشخصه‌های این مودم می‌توان به اتصال ۱۰ کاربر اشاره کرد که با اتصال همه آنها با هم، سرعت اینترنت کاهش پیدا نمی‌کند. اگر باتری به طور کامل شارژ شود تا ۴ ساعت می‌توانید از اینترنت بدون قطعی استفاده کنید. وجود یک صفحه نمایش به شما امکان بررسی وضعیت شبکه و میزان باتری را می‌دهد. باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، کارت حافظه و پشتیبانی از اس ‌‌ام اس برخی قابلیت‎های این مودم هستند. شما می‎توانید از دو سایز سیم کارت، یک سیم کارت با سایز اصلی و یک سیم کارت با سایز میکرو استفاده کنید. میزان سرعت دریافت و ارسال داده در بهترین مودم جیبی حدود ۱۵۰ و ۵۰ مگابیت بر ثانیه است.

  1. مودم 4G قابل حمل تی پی لینک مدل M7200

بهترین مودم همراه کدام است

اگر به دنبال بهترین مودم سیمکارت خور به رنگ مشکی هستید، برند تی پی لینک مدل  M7200 را به بازار عرضه کرده است. این مودم با رنگ مشکی و ابعاد و طراحی ظاهری زیبا، علاقمندان بسیاری دارد و از سیم‌کارت‌های انواع اپراتور‌ نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری داخلی ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این امکان را فراهم می‌کند تا حدود ۱۰ کاربر بتوانند از اینترنت مودم استفاده کنند. می‌توانید از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ ظرفیت استفاده کنید. این محصول با پشتیبانی از 4G این امکان را به شما می‎دهد تا بدون هیچ گونه تاخیری انواع فایل‌ها را دانلود یا ارسال کنید. اگر در منطقه ای هستید که 4G پشتیبانی نمی‌شود، می‌توانید از قابلیت 3G استفاده کنید. باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی حدود 8 ساعت مودم را روشن نگه می‌دارد، از این رو می‌توانید در سفرهای کاری به تمام کارهای خود رسیدگی کنید.

جهت آشنایی با انواع بیشتری از مودم‌های همراه، می‌توانید به صفحه خرید مودم همراه مراجعه کنید.

 

بهترین مودم همراه تا ۲ میلیون تومان

  1. مودم 5G قابل حمل الکاتل مدل EE70

معرفی بهترین مودم جیبی

برند الکاتل، مودم مدل EE70 را با پشتیبانی از اس ‌‌ام اس طراحی و به بازار عرضه کرده است. برای آشنایی بیشتر با بهترین مودم همراه می‌توان گفت این محصول به دلیل ابعاد بسیار کوچک، می‌تواند همیشه همراه شما باشد. رنگ خاص این مودم که ترکیبی از رنگ زرد و مشکی است آن را بسیار زیبا کرده است. نکته حائز اهمیت برای این مودم دو بانده بودن آن است که از فرکانس 2.4 و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. از این رو حدود ۲0 کاربر می‌توانند به طور همزمان از شبکه قدرتمند این مودم استفاده کنند. همچنین به دلیل تکنولوژی  CAT6 و CAT7، از شبکه 4G و 4.5G پشتیبانی می‌کند. از این رو سرعت دانلود در حدود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. سازگاری این مودم با سیستم عامل‌های ویندوز ۸، ویندوز 7 و ویندوز xp تایید شده است.

  1. مودم 4G قابل حمل جی یو مدل JMR541

اگر به دنبال یک مودم با قیمت بسیار مناسب هستید، مودم برند جی یو مدل JMR541 یک انتخاب ایده آل خواهد بود. وزن ۸۰ گرم با ابعاد کوچک به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه مودم را همراه خود داشته باشید. در این مودم میزان سرعت دانلود ۱۵۰ و میزان سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. وجود یک باتری لیتیوم یونی ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی این امکان را به شما می‎دهد تا ۷ ساعت به طور مداوم از اینترنت مودم استفاده کنید. با پایان یافتن میزان شارژ باتری می‌توانید آن را از طریق کابل USB مجدداً شارژ کنید. آنتن داخلی، کارت حافظه ۳۲ گیگابایت و نشانگر ال ‌‌ای دی بخشی از قابلیت‌های این مودم هستند. محدوده  فرکانس 2.4 گیگاهرتز و اتصال حدود ۳۱ کاربر، از دیگر قابلیت‏های این مودم است. این مودم از چراغ ال ای دی برخوردار است که شما را از میزان آنتن دهی و میزان شارژ باتری آگاه می‌کند.

  1. مودم 3G/4G قابل حمل اپتوس مدل E5577

مدل بهترین مودم همراه

می‌توانید در بین بهترین مودم سیمکارت خور، مودم همراه اپتوس مدل E5577 را خریداری کنید. یک دستگاه با پشتیبانی 3G و 4G که امکان اتصال ۱۶ کاربر را فراهم می‎کند. این مودم، یکی از مودم‌های مناسب برای سفر خواهد بود چرا که برخی مناطق از 4G پشتیبانی نمی‌کنند و این محصول با پشتیبانی از شبکه 3G امکان سفر آسوده را فراهم می‎کند. در بهترین مودم همراه، صفحه نمایش 1.45 اینچی کمک می‌کند تا راحت‌تر تنظیمات مودم را مشاهده کنید. آنچه بر روی صفحه نمایش نمایان می‌شود وضعیت آنتن دهی، میزان شارژ باتری و وجود پیامک است. اگر باتری به طور کامل شارژ شده باشد، تا 6 ساعت می‌توانید از شارژ مجدد مودم خودداری کنید. باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت در مدت زمان کوتاهی شارژ خواهد شد.

بهترین مودم همراه تا ۳ میلیون تومان

  1. مودم قابل حمل 4G LTE هوآوی مدل E5577

اگر می‎توانید برای خرید مودم هزینه بیشتری را پرداخت کنید، برند هوآوی مودم  قابل حمل مدل E5577 را به بازار عرضه کرده است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری کمک می‌کند تا ۶ ساعت بدون شارژ مجدد از مودم استفاده کنید. می‌توانید تنها با خرید یک سیم کارت 4G مودم را راه اندازی و از اینترنت آن استفاده کنید. میزان سرعت آپلود در این دستگاه ۵۰ مگابایت و سرعت دانلود 1۵۰ مگابیت بر ثانیه است. تمام دستگاه‌ها قابلیت اتصال به مودم را دارند، شما می‌توانید علاوه بر تلفن همراه تبلت و کامپیوتر خود را نیز به این مودم متصل کنید. بر روی مودم تقریباً یک صفحه ‌نمایش 1.45 اینچی است که میزان باتری و آنتن دهی را نمایش می‌دهد. اتصال همزمان ۱۰ کاربر این امکان را به شما می‎دهد تا در محیط خانوادگی تمام اعضای خانواده از مودم همراه استفاده کنند.

  1. مودم 3G/4G قابل حمل هوآوی مدل E5577C

بهترین مودم جیبی چیست

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید بهترین مودم سیمکارت خور با تکنولوژی‌های پیشرفته را دارید، مودم هواوی مدل E5577C را خریداری کنید. در بین مودم‌های هواوی، این مودم با قابلیت‌هایی که دارد یکی از اولین انتخاب‌ها برای خرید است. قابلیت پشتیبانی از 3G و  4G دسترسی به سرعت بالا را امکان پذیر می‌کند. این مودم دارای یک صفحه نمایش است که میزان آنتن دهی، تعداد پیامک‌ها و میزان شارژ باتری را به شما نشان می‌دهد.

  1. مودم 5G قابل حمل آلکاتل مدل EE71

در میان مودم‌های همراه که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند، مودم آلکاتل مدل EE71 یک گزینه منحصر به فرد است. این مودم که چند سالی است به بازار عرضه شده است، با پشتیبانی از 3G، 4G و 4.5G  از سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار است. همچنین از آنجایی که از قابلیت AC برخوردار است تا 20 نفر می‌توانند به این مودم متصل شوند. باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ۸ ساعت بتوانید از مودم بدون شارژ مجدد استفاده کنید. این مودم با ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ سازگار است. همچنین با انواع سیستم عامل‌های ویندوز سازگاری دارد. نگران استفاده از سیم‌کارت نباشید، شما می‌توانید سیم کارت انواع اپراتورها را برای این مودم انتخاب کنید. دو نشانگر ال ‌‌ای دی که بر روی مودم وجود دارد، میزان باتری و میزان آنتن دهی را به شما نشان می‌دهد.

بهترین مودم همراه تا ۵ میلیون تومان

  1. مودم 5G قابل حمل هوآوی مدل Unlock 5785 2022

مدل بهترین مودم همراه

اگر تصمیم گرفته‌‌اید هزینه زیادی را برای خرید بهترین مودم همراه پرداخت کنید، برند هواوی، مدل Unlock 5785 2022 را پیشنهاد می‌دهد. قابلیت‌ها در این مودم بسیار فراوان است، وجود یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که تا ۱۵ ساعت می‌تواند مودم را روشن نگه دارد، تنها یکی از قابلیت‌های این مودم است. وجود یک صفحه ‌نمایش، اطلاعاتی از جمله وضعیت شبکه را نمایش می‌دهد. همچنین از طریق این صفحه نمایش می‌توانید تنظیمات مودم را به راحتی انجام دهید. ابعاد کوچک و وزن پایین، کمک می‏کند تا در حمل و نگهداری آن دچار مشکل نشوید. پشتیبانی از 4G،4.5G  و 5G این امکان را به شما می‎دهد تا از سیم کارت انواع اپراتورها استفاده کنید. در این مودم میزان سرعت دانلود حدود ۶۰۰ مگابایت و سرعت آپلود ۳۰۰ مگابیت در نظر گرفته شده است.

 

  1. مودم 5G قابل حمل الکاتل مدل EE120

خرید بهترین مودم سیمکارت خور

اگر کسب و کاری دارید که باید به طور مداوم از اینترنت استفاده کنید، بهتر است یک مودم با قابلیت‌های پیشرفته را خریداری کنید. مودم الکاتل مدل EE120 گرچه قیمت بالایی دارد، اما با توجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند برای شما یک مودم کاربردی باشد. از تمام سیم کارت‌های اپراتور‌ها می‌توانید برای استفاده از این مودم استفاده کنید. آنتن داخلی این محصول بسیار قوی است و می‌تواند در فاصله‌های بیشتر نیز به خوبی فضا را پوشش دهد. پشتیبانی از شبکه‎های 3G، 4G، 4.5G و 4.75G از مهم‌ترین قابلیت‌های این مودم است. وجود آنتن داخلی، نشانگر ال ‌‌ای دی و باتری پر قدرت از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

سخن پایانی

به لطف مودم‌های قابل حمل، همه افراد، همه جا می‌توانند به شبکه‌های امن اینترنت متصل شوند. کاربران می‌توانند در هر رویداد خاص از جمله نمایشگاه‌های صنعتی یا رویدادهای ورزشی به اینترنت دسترسی داشته باشند. به عبارت ساده، کاربران تنها با مودمی که در جیب خود دارند می‌توانند به طور مستقل و ایمن به وای فای متصل شوند. برندهای بسیاری، مودم‌های قابل حمل را در مدل‌های مختلف طراحی و تولید کرده‌‌اند که می‌توانید متناسب با نیاز خود، قابلیت‌های مودم و بودجه‌‌ای که در نظر گرفته‌‌اید، بهترین مودم همراه را از ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان و بیشتر خریداری کنید.

 

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …