مجله ی راف نت

۹ مدل از بهترین مودم‌ های گیمینگ سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰

۹ مدل از بهترین مودم‌ های گیمینگ سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰

تاخیر در دریافت اینترنت، قطع و وصل شدن اتصال اینترنت، مشکل جدی برای گیمرها محسوب می‌شود. یک ثانیه تاخیر می‌تواند بازی‌های رقابتی را برای گیمرها به طور کل خراب کند تا آنها لذت بازی هیجان انگیز را از دست بدهند. خوشبختانه، شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی از جمله مودم فعالیت می‌کنند، به کمک گیمرها آمده اند. این شرکت‌ها با طراحی بهترین مودم‌ های گیمینگ مخصوص گیمرها ، یک اتصال سریع و پایدار را برای آنها فراهم کرده‌اند. گیمرها می‌توانند با انتخاب یک مودم گیمینگ مناسب با قابلیت ‎های مهم، بازی‌های آنلاین را با هیجان بیشتر تجربه کنند.

فهرست مطالب

مشخصات بهترین مودم گیمینگ

قیمت بهترین مودم برای گیم چقدر است؟
مودم گیمینگ انتخاب مناسبی هم برای فضاهایی است که بازی‌های آنلاین را ارائه می‌دهند و هم خانه‌هایی که چندین نفر با هم بازی‌های آنلاین را انجام می‌دهند. از آنجا که هر مودم، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود است، این سوال همچنان باقی می‌ماند که بهترین مودم گیمینگ کدام است؟

انواع مودم گیمینگ

گیمرها برای خريد مودم adsl باید توجه داشته باشند که مودم‌ها در دو نوع مودم‌های مستقل و مودم‌های Gateway تولید می‌شوند. مودم‌های Gateway ترکیبی از مودم و روتر هستند، اما برای گیمرها مودم‌های مستقل بهترین گزینه هستند.

در بین مودم‌های بی‌سیم و مودم‌های ADSL ، بهترین مودم گیمینگ معمولاً مودم‌های ADSL هستند که می‌توانند برای انجام بازی‌های آنلاین کاربرد بهتری داشته باشند، چرا که معمولا سیم‌ها می‌توانند اتصال پایدارتری را ایجاد کنند.

علاوه بر این می‌توانید از قابلیت وای فای نیز برخوردار شوید. همچنین با انتخاب کابل اترنت گیگابایتی، می‌توانید برای انتقال داده از سرعت بالایی استفاده کنید. این امکان وجود دارد که قدرت سیگنال در مودم‌های بی‌سیم دچار کاهش و افزایش شود.

بهترین برند خرید مودم برای گیم

برندهای دی لینک، تی پی لینک و ایسوس بهترین مودم‌های گیمینگ را برای استفاده خانگی تولید می‌کنند، این مودم‌ها با اتصال سیم، دسترسی اینترنت را برای شما فراهم می‌کنند. اما اگر قصد خرید مودم‌های همراه را دارید، می‌توانید از برند هواوی و جی یو، مودم‌هایی با قابلیت‌های مناسب خریداری کنید.

هر یک از مودم‌ها با توجه به مزیت‌هایی که دارند، می‌توانند یک انتخاب مناسب برای گیمرها باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مودم گیمینگ ایسوس می‌توان به سرعت بالا و اولویت ترافیک بازی اشاره کرد.

مودم‌های گیمینگ تی پی لینک نیز می‌توانند این امکان را فراهم کنند تا چند گیمر به طور همزمان به پهنای باند دسترسی داشته باشند. در ادامه شما را با چند نمونه مودم گیمینگ آشنا می‌کنیم. اگر گیمر حرفه‌‌ای هستید، می‌توانید با بررسی مزایا و معایب آنها انتخاب ایده آل داشته باشید.

1) مودم گیمینگ +ADSL2 بی‌سیم AC750 دی لینک مدل DSL-2877AL

در بین برندها، برند دی لینک، مودم بی‌سیم DSL-2877AL را برای گیمرها طراحی و تولید کرده است. این محصول با پشتیبانی از فناوری بی‌سیم AC پهنای باند بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از اینترنت VDSL، وجود ۴ پورت لن، ۱ پورت اترنت RJ-45 WAN، ۲ پورت USB و کیفیت خدمات اشاره کرد. این مدل از مودم دی لینک در زمینه آنتن دهی، بهترین مدل محسوب می‌شود. سرعت انتقال داده در این دستگاه بسیار بالا است و از فرکانس‌های 2.4 و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

از طریق سرویس شبکه ابری My D-Link این امکان فراهم می‌شود تا از راه دور بتوانید دستگاه را کنترل کنید. از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصول، اتصال پرینتر، اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس، ویدئو، فایل و موارد دیگر است.

این دستگاه از یک نمایشگر برخوردار است که قابلیت نمایش وضعیت ۴ پورت شبکه، نوع فرکانس، متصل بودن پورت USB، وضعیت اینترنت و وضعیت ارتباط WPS را نشان می‌دهد.

مودم-روتر +ADSL2 بی‌سیم و دو باند دی-لینک مدل DSL-2877AL

2) مودم گیمینگ ADSL2 Plus بی‌سیم N۳۰۰ دی لینک مدل DSL-2740U

استعلام قیمت بهترین مودم برای گیم

بهترین مودم برای گیم، مدل‎های برند دی لینک هستند. از دیگر محصولات دی لینک که توانسته رضایت گیمرها را جلب کند، مودم مدل DSL-2740Uاست. این دستگاه که از اینترنت ADSL2 پشتیبانی می‌کند از سرعت دانلود ۲۴ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۱ مگابیت بر ثانیه برخوردار است.

این دستگاه از ۴ پورت اترنت (RJ45) برخوردار است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به طور همزمان سیستم‌های کابلی تحت شبکه را نیز به اینترنت وصل کنید. میزان سرعت در این دستگاه ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است و از سیستم اولویت بندی برخوردار است. وجود دو آنتن نیز امکان را فراهم می‌کند تا محدوده بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

می‎توان گفت نکته‌‌ای که کاربرها را متقاعد به خرید این مودم می‌کند، وجود کیفیت خدمات (QoS) است. در کنار تمام ویژگی‌ها، این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اما به دلیل اینکه از باند ۵ گیگاهرتز و اینترنت VDSLپشتیبانی نمی‌کند، همچنین دارای پورت USBنیست، کمی گیمرها را در خرید آن مردد کرده است.

خرید مودم d link 2740u

3) مودم گیمینگ بی‌سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

بهترین مودم برای گیم، می‎تواند مدل DSL-224 NEW باشد. مانند سایر محصولات دی لینک، این محصول نیز از نظر آنتن دهی بسیار پرقدرت عمل می‌کند و با پشتیبانی از اینترنت VDSL2 و ۴ پورت، یک محصول کاملا رقابتی است.

این دستگاه را می‌توانید با سه آنتن داخلی، آنتن خارجی جدا شونده با قدرت 2dBi و ۲ آنتن خارجی ثابت با قدرت 5dBi خریداری کنید. با وجود این آنتن‌ها، فضاهای ۵۰ تا ۷۰ متر مربع به خوبی پوشش داده می‌شوند و گیمرها می‌توانند در تمام فضاها بازی‌های آنلاین را انجام دهند.

همچنین این محصول دارای سه پورت LAN RJ-45، یک پورت WAN RJ-45 و یک پورت DSL RJ-11 است. اما این محصول به دلیل پشتیبانی نکردن از باند ۵ گیگاهرتز و سرعت انتقال پایین نسبت به سایر مدل‌های این برند، اولویت‌های بعدی گیمرها برای خرید محسوب می‌شود.

 

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

4) مودم گیمینگ تی پی لینک مدل Archer VR600-V2

قیمت بهترین مودم برای گیم در سال 1400
گیمرهای بسیاری هستند که تمایل دارند از محصولات تی پی لینک استفاده کنند. این شرکت نیز با طراحی و تولید مودم‌های گیمینگ، پاسخ طرفداران خود را داده است.

مودم مدل Archer VR600-V2 با وجود ۳ آنتن، محدوده خوبی را پوشش می‌دهد. این دستگاه از پشتیبانی باند 2.4 و ۵ گیگاهرتز برخوردار است که از سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و سرعت ۱۳۰۰ مگابیت در ثانیه در باند ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

وجود پورت USB که امکان اتصالات dongle 4G / 3Gرا فراهم می‏کند، قابلیت اتصال هارد اکسترنال جهت اشتراک گذاری عکس‌ها، فایل‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌ها با دستگاه‌های دیگر و البته پشتیبانی از اینترنت VDSL2، این محصول را منحصر به فرد کرده است. چرا که با وجود اینترنت VDSL2، نسبت به ADSL2 Plus سرعت انتقال داده‌ها بسیار بالا و در حدود ۵ برابر است.

قابلیتی که در این دستگاه می‌توان مشاهده کرد، جدا کردن آنتن‌ها و برخورداری از امکانات نرم‌افزاری است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده است این محصول جز محصولات گران قیمت طبقه بندی شود. نکته‌‌ای که در این دستگاه دارای اهمیت است، به روز شدن خودکار سیستم عامل است.

 

5) مودم گیمینگ بی‌سیم ایسوس2RT-AC1200 V

قیمت بهترین مودم برای گیم را از کجا بفهمیم؟
برند ایسوس نیز توانسته با تولید بهترین مودم برای گیم، نیاز گیمرها را برطرف کند. مودم مدل 2RT-AC1200 V با وجود چهار آنتن محدوده آنتن دهی بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موضوع کمک می‌کند تا سرعت انتقال داده‌ها نیز افزایش پیدا کند.

وجود ۴ پورت لن، یک پورت RJ45 که امکان اتصال دستگاه دیگر به مودم را از طریق کابل فراهم می‌کند، برخورداری از دو باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز که سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند، از دیگر مزیت‌های این دستگاه محسوب می‌شوند.

همچنین با وجود پورت USB و پشتیبانی از AiPlayer می‌توانید از طریق فلش مموری‌ها به انتشار موسیقی بپردازید. یک قابلیت مهم دیگر کنترل والدین به منظور ایمن سازی فضای اینترنت برای فرزندان است. اما به دلیل اینکه نسبت به سایر مودم‌های دیگر، از تعداد پورت کمتری برخوردار است، این موضوع یکی از نقاط ضعف این مدل محسوب می‌شود.

 

6) مودم و روتر گیمینگ بی‌سیم VDSL/ADSL زایکسل مدل VMG5301-T20A

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید مودم، برند زایکسل است. مودم مدل VMG5301-T20A از دو آنتن با 5dBi برخوردار است که نسبتا آنتن دهی مناسبی را فراهم می‌کند. شکل ظاهری این مودم با سایر مودم‌ها متفاوت است و شما می‌توانید آن را به صورت ایستاده بر روی میز قرار دهید.

وجود ۴ پورت لن و یک پورت RJ-11، پشتیبانی از اینترنت VDSL و ADSL، پشتیبانی از سرویس ATA) VoIP درون‌ساز) و پشتیبانی از تکنولوژی وایرلس سری Nاز مزیت‌های این محصول محسوب می‌شوند. البته باید گفت این محصول تنها از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی نکردن از باند ۵ گیگاهرتز و نداشتن پورت USB از نقاط ضعف آن محسوب می‌شوند.

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL زایکسل مدل VMG5301-T20A

7) مودم گیمینگ جی یو مدل JMR1040

بررسی قیمت بهترین مودم برای گیم
برند جی یو، یکی از مودم‌های مناسب را برای گیمرها تولید کرده است. بهترین مودم ADSL برای گیم، مدل JMR1040 است، یک مودم بی‌سیم و قابل حمل که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند، تنها کافیست یک سیم کارت 4G تهیه و برای استفاده از اینترنت داخل دستگاه قرار دهید. از این رو می‌توانید از سرعت بالای اینترنت استفاده کنید.

از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد، پشتیبانی از محدوده فرکانس 2.4 گیگا هرتز، سرعت دانلود تا 150Mbps، سرعت آپلود تا 50Mbps، وزن کم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر، اشاره کرد.

با شارژ کردن باتری، می‌توانید تا ۸ ساعت از مودم استفاده و بازی‌های آنلاین را بدون استرس قطع شدن اینترنت انجام دهید. از طریق وای فای، ۳۲ کاربر می‌توانند به این مودم متصل شوند و اینترنت با کیفیت دریافت کنند. از آنجایی که این محصول تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و از شبکه‌های دیگر پشتیبانی نمی‌کند، این موضوع کمی برای گیمرها، ناخوشایند است.

 

8) مودم و روتر گیمینگ قابل حمل جی یو مدل M2S

یکی دیگر از مودم‌هایی که برند جی یو برای گیمرها در نظر گرفته است، مودم مدل M2S است. این مودم که یک مودم همراه جیبی است، با ابعاد 85*16*55 میلیمتر، به راحتی همه جا قابل استفاده خواهد بود. همان طور که از فرم دستگاه مشخص است، نوع اتصال آن به اینترنت از طریق سیم کارت است.

این دستگاه از وای فای سری N پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از شبکه 4G، دارای سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابیت در بخش دانلود و دارای سرعت انتقال داده ۵۰ مگابیت در بخش آپلود است.

وجود یک باتری لیتیوم یون ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت نیز تا حدود ۷ ساعت می‌تواند شما را برای بازی‌های آنلاین همراهی کند. شما می‌توانید از انواع سیم کارت‌ها با اپراتورهای مختلف، برای مودم استفاده کنید.

از طریق وای فای نیز حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند از اینترنت برای بازی‌های آنلاین استفاده کنند. بهره مندی از پورت USB و شیار کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. این دستگاه صفحه نمایش ندارد اما دارای نشانگر LED است.

۹)مودم گیمینگ فیبر نوری دوبانده هوآوی EG8145V5

یکی از مودم های پرسرعت حوزه بازی‌های آنلاین، مودم هواوی سری EG8145V5 به‌شمار می‌رود. این دستگاه از اینترنت سطح بالای FTTH و فناوری GPON بهره‌مند است که چهنای باند فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران خانگی و به ویژه گیمرها قرار می‌دهد. این محصول براساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده و دارای گواهی‌نامه‌های معتبر CE، FCC، RoHS و ISO9001 نیز هست. قدرت آنتن‌دهی 5dBi، دو عدد آنتن خارجی قوی و سرعت انتقال داده 300 مگابیت بر ثانیه از دیگر ویژگی‌های این مودم گیمینگ حرفه‌ای محسوب می‌شود.

بهترین اینترنت برای گیم

مقایسه قیمت بهترین مودم برای گیم

اگر جزو گیمرهای حرفه‌ای هستید و از مودم‌های معمولی برای استفاده از اینترنت استفاده می‌کنید، ممکن است با قطعی‌های مکرر در حین بازی مواجه شده باشید.

برای انجام یک بازی آنلاین بدون نگرانی از کاهش سرعت اینترنت، قطعاً مودم و کابل‌های شبکه می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند، اما قبل از این موارد استفاده از یک اینترنت پرسرعت و پایدار می‌تواند تا حد زیادی رضایت شما را برای یک بازی آنلاین هیجان انگیز جلب کند.

پس از اینکه تصمیم گرفتید کدام مودم را خریداری کنید، حالا نوبت به تهیه اینترنت است. اینترنت‌ها معمولا در سه دسته اینترنت‌های 4G، اینترنت‌های ADSL و اینترنت VDSL تقسیم بندی می‌شوند.

از آنجایی که اینترنت 4G برای موبایل اغلب توسط مودم‌های بی‌سیم تامین می‌شوند، در هر زمان و مکانی قابل استفاده هستند و از سرعت بالای آپلود و دانلود بالایی برخوردارند که برای گیمرها می‌توانند یک گزینه منحصر به فرد باشند. اینترنت نسل چهارم از پینگ پایین و سرعت آپلود و دانلود بالایی برخوردار است.

از آنجایی که اینترنت‌های ADSL سرعت زیادی ندارند، از این رو توصیه می‌شود اگر قصد خرید بسته‌های اینترنت ADSL را دارید، از شرکت‌هایی خرید خود را انجام دهید که اینترنت را با سرعت بالا ارائه می‌دهند.

قیمت بهترین مودم گیمینگ

بهترین مودم برای گیم، نسبت به مودم‏های معمولی، قدرتمندتر و قابل اعتمادتر است. از آنجا که بازی‌ها نیاز به انتقال مداوم اطلاعات به سرورهای بازی را دارند، مودم‌های گیمینگ می‌توانند انتخابی ایده آل برای گیمرها باشند. اما از آنجایی که مودم‌های گیمینگ قیمت بسیار بالایی دارند، تنها افرادی این مودم‌ها را خریداری می‌کنند که بازی‌های آنلاین را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند و خرید یک مودم گران قیمت برای آنها بسیار ارزشمند خواهد بود.

زمانی که به دنبال مودم‌های گیمینگ هستید، قطعاً با قیمت‌های بالایی مواجه خواهید شد، اما نکته‌‌ای که وجود دارد این است که شما باید به قابلیت‌های مودم توجه کنید و با توجه به شرایطی که دارید، یک دستگاه با قابلیت‌های مفید خریداری کنید.

از آنجایی که بین مودم‌های حرفه‌ای گیمینگ و مودم‌های معمولی تفاوت‌های کمی وجود دارد، اما این میزان از تفاوت‌ها می‏توانند قیمت‌ها را تا حد زیادی افزایش ‌دهند.

فاکتورهای مختلفی در قیمت مودم گیمینگ تاثیرگذار هستند که با بررسی آنها و در نظر گرفتن اولویت‌ها می‌توانید مودم مورد نیاز خود را خریداری کنید. قطعا اگر تعداد کاربران بیشتری به مودم متصل شوند، قیمت بهترین مودم برای گیم افزایش پیدا می‌کند.

همچنین قابلیت‌هایی همچون میزان آنتن دهی و قابل حمل بودن مودم نیز می‌توانند در تعیین قیمت نهایی مودم موثر باشند. شما می‌توانید با بررسی نکات مهم یک مودم گیمینگ با قیمت مناسب را خریداری کنید.

قطعاً با توجه به تنوع مودم‌ها، انتخاب می‌تواند برای گیمرها بسیار سخت و پیچیده باشد. در انتخاب مودم گیمینگ چندین فاکتور دارای اهمیت هستند که توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید، آنها را در نظر بگیرید.

• میزان سرعت انتقال داده بهترین مودم های گیمینگ
در انتخاب مودم، سرعت دانلود و آپلود بسیار اهمیت دارد. اکثر مودم‌ها با افتخار حداکثر سرعت را تبلیغ می‌کنند، اما رسیدن به این سرعت تقریبا می‌توان گفت غیر ممکن است. حداقل سرعت دانلود برای بیشتر بازی‌ها ۳ مگابیت بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

• کیفیت خدمات
می‌توان گفت از نظر شکل ظاهری مودم‌های گیمینگ با مودم‌های معمولی تفاوت چندانی ندارند، تنها تفاوتی که در مودم‌های گیمینگ می‌توانید مشاهده کنید که برای بسیاری از گیمرها اهمیت بالایی دارد، کیفیت خدمات است. این ویژگی به معنای این است که اگر چندین دستگاه از اینترنت مودم استفاده می‌کنند، می‌توانید برای استفاده از اینترنت، اولویت بندی کنید.

به طور مثال، ابتدا دستگاه a از اینترنت استفاده کند و سپس دستگاه‌های b و c به اینترنت متصل شوند. در واقع این موضوع کمک می‌کند تا با اتصال دستگاه a در ابتدا، دستگاه a از اینترنت با سرعت بیشتری برخوردار شود و اگر یک گیمر از دستگاه a استفاده می‌کند، تاخیر کمتری را تجربه خواهد کرد.

• کاهش پینگ بهترین مودم های گیمینگ
بهترین مودم برای گیم باید از پینگ پایین برخوردار باشد. اگر با پینگ آشنایی ندارید باید گفت، پینگ به معنای تاخیر در ارسال و دریافت سیگنال‌ها از سرور است.

در واقع هر چه میزان پینگ کاهش پیدا کند، سرعت اینترنت افزایش پیدا می‌کند. اما در ایران به دلیل اینکه سرعت اینترنت چندان قابل قبول نیست، سرورها بسیار دورتر قرار دارند و دسترسی به اینترنت ماهواره‌‌ای وجود ندارد، می‌توان گفت میزان پینگ بسیار بالا است و تاثیری در میزان سرعت ندارد.

• پشتیبانی از فرکانس
استاندارد AC یکی از استانداردهای مهم در مودم محسوب می‌شود چرا که به معنای استفاده از تکنولوژی بی‌سیم دو بانده است. وای فای با وجود دو باند 2.4 گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز به این معنا است که شما می‌توانید یک دستگاه را بر روی یک باند و دستگاه دیگر را بر روی باند دوم قرار دهید.

این موضوع کمک می‌کند تا در هنگام انجام بازی‌های آنلاین، میزان تاخیر به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.
تمام مودم‌ها از فرکانس 2.4 پشتیبانی می‌کنند و تنها دستگاه‌های پیشرفته می‌توانند هر دو باند را پشتیبانی کنند. در واقع شبکه ۵ گیگاهرتزی امکان انتقال حجم بیشتر داده‌ها را فراهم می‌کند.

پشتیبانی از دو فرکانس 2.4 و ۵ گیگاهرتز برای گیمرها بسیار اهمیت دارد، چرا که امکان تداخل را تا میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. اگر مودم را با فرکانس 2.4 گیگاهرتز خریداری کنید، سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و اگر با فرکانس ۵ گیگاهرتز خریداری کنید از سرعت ۲۱۶۷ مگابیت بر ثانیه برخوردار خواهید شد.

• میزان آنتن دهی
قدرت آنتن دهی از مهمترین ویژگی‌های بهترین مودم گیمینگ محسوب می‌شود. هرچه تعداد آنتن‌ها بیشتر باشد، منطقه‌‌ای که پوشش می‌دهند بسیار گسترده‌تر خواهد بود. می‌توانید مودم گیمینگ را با ۲ تا ۸ آنتن خارجی خریداری کنید.

• تعداد پورت‌ها بهترین مودم گیمینگ
از دیگر مشخصات ظاهری مودم‌های گیمینگ می‌توان به پورت‌های لن اشاره کرد. همچنین این مودم‌ها دارای یک یا دو درگاه USB هستند تا کاربر بتواند دانگل‌های 4G، فلش یا هارد دیسک‌های خارجی را به مودم متصل کند و داده‌ها را به اشتراک بگذارد.

سخن پایانی
قیمت برای گیمرهای حرفه‌‌ای در اولویت آخر قرار دارد. آنها برای تجربه یک بازی حساس و هیجان انگیز به بهترین مودم برای گیم نیاز دارند و بیشتر به مشخصات فنی مودم‌ها اهمیت می‌دهند.

میزان پینگ، سرعت آپلود، سرعت دانلود، پشتیبانی از دو فرکانس، تعداد پورت‌ها، قابلیت USB، میزان آنتن دهی و کیفیت خدمات از جمله عواملی هستند که گیمرها برای خرید مودم آنها را با دقت بیشتری بررسی می‏کنند. اگر هر یک از این موارد در حد مطلوب نباشند اما مودم از قیمت مناسبی برخوردار باشد، برای گیمرها اهمیت چندانی ندارد.

در کنار تمام موارد گفته شده، نوع مودم باید با خدمات ارائه دهنده اینترنت، هماهنگی داشته باشد. شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید بهترین مودم گیمینگ، با شرکت ارائه دهنده اینترنت مشورت کرده و مودمی با قابلیت‌های ویژه و مناسب برای گیم را خریداری کنید.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *