مجله ی راف نت

مودم تی پی لینک دو آنتن و همه چیز در مورد خرید مودم تی پی لینک

مودم تی پی لینک دو آنتن و همه چیز در مورد خرید مودم تی پی لینک

همانطور که می‌دانید مودم تی پی لینک دو آنتن، به دلیل اتصال راحت‌تر مردم به اینترنت، طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید مودم کرده‌اند‌. اما برند تی پی لینک مودم‌ها، محبوبیت بسیاری بین مردم و کارایی موفق‌تر داشته است.

خرید مودم تی پی لینک دو انتن

در دهه‌های قبل استفاده از اینترنت کاری پرهزینه و سخت محسوب می‌شد. در حالی که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، راحت‌تر به اینترنت وصل می‌شویم و اکثر کارها و حتی می‌توان گفت تمام کارهای افراد، اینترنتی شده است.

برای مثال: درس خواندن، شرکت در کلاس‌ها، فیلم دیدن، تراکنش‌ها، بازی کردن، آموزش دیدن، دید و بازدید و…

بیشتر بخوانید: کانفیگ مودم تی پی لینک

فهرست مطالب

مودم آرچر تی پی لینک 200MR

امروزه در هر نقاطی از کشور به راحتی می‌توان از اینترنت G4 استفاده کرد. این ارتباط صرفا نیاز به یک موبایل دارد که از شبکه نسل چهارم و شبکه LTE پشتیبانی کند. اما راهی سریع‌تر برای اتصال به اینترنت، خرید یک مودم است. مودم تی پی لینک 200 MR یکی از بهترین مودم‌هایی است که فناوری G4 LTE را پشتیبانی می‌کند.

شبکه بی‌سیم این مودم، دو باند (2.4 گیگا هرتز و 5 گیگا هرتز)، است و پهنای باند 750 مگابیت بر ثانیه دارد. این دستگاه، ظاهر بسیار جذابی دارد. طول، عرض و ضخامت این مودم به ترتیب 202، 141 و 33.6 میلی‌متر است.

راه اندازی این مودم با شرایط، اتصال به شبکه بی‌سیم، اتصال به BTS اپراتور و ارائه اینترنت 55 ثانیه و 26 صدم ثانیه می‌باشد. همانطور که می‌دانید این مودم، از نوع مودم تی پی لینک دو آنتن است. یکی از معایب اصلی آن، شل بودن اتصال آنتن‌ها است که با تماسی جزئی حرکت می‌کنند!

مودم 6400 MR ، یک مودم تی پی لینک دو آنتن است

مودم آرچر تی پی لینک 6400 MR

مودم تی پی لینک 6400 MR، یک مودم تی پی لینک دو آنتن است. ظاهر زیبا و فوق‌العاده این مودم به همراه اندازه کوچک آن موجب شده که مردم نسبت به خرید آن بیشتر علاقه نشان دهند.

دو آنتن داخلی این مودم، شبکه‌ وای فای را ایجاد می‌کند و دو آنتن خارجی، اتصال به آنتن‌‌های اپراتور‌ها (مثل ایرانسل و همراه اول) را ایجاد می‌کند. هر چهار آنتن کنار یکدیگر، شبکه‌ اینترنتی بی‌نظیری را پدید می‌آورد.

سه پورت Rj 45 و یک پورت Rj 45 WAN/LAN در پشت مودم، وجود دارد. با مقداری فاصله از پورت‌ها، دو کلید بسیار ریز وجود دارد که دسترسی به WPS و شبکه‌ی وای فای مودم را آسان می‌کند. این مودم شیار سیم‌کارت نیز دارد که سیم‌کارت نسل چهارمی ( G4) را پشتیبانی می‌کند.

مودم تی پی لینک 200 MR یکی از بهترین مودم‌هایی است که فناوری G4 LTE را پشتیبانی می‌کند.

خرید مودم تی پی لینک دو آنتن

معیارهای مهم در خرید مودم تی پی لینک دو آنتن، عبارت است از:

  • در صورتی که نیاز دارید چندین دستگاه را به مودم با استفاده از سیم وصل کنید، باید مودمی خریداری کنید که 3 یا 4 پورت برای اتصال داشته باشد.
  • نوع اتصال مودم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مودم‌هایی که اتصال بی‌سیم دارد، می‌توانند از طریق کابل و WIFI به اینترنت وصل شود. اما مودم‌های که اتصال با سیم دارد، می‌تواند تنها از طریق کابل به اینترنت وصل شود.
  • در صورتی که خانه‌ای زیر 70 متر دارید، از مودم‌های تک آنتن استفاده کنید. اما اگر خانه شما بزرگ است، بهتر است از مودم‌های دو آنتن یا سه آنتن به بالا استفاده نمایید.

کلام آخر
مودم تی پی لینک دو آنتن، قابلیت‌های یک روتر، یک مودم بی‌سیم، یک مودم سیمی و قابلیت استفاده از اینترنت G4 را یکجا ارائه می‌دهد.

از این رو بهترین وسیله برای رفع نیازهایی از قبیل شبکه‌های اجتماعی، جلسات آنلاین تصویری، بازی‌های ویدیویی به‌ صورت آنلاین و همچنین تماشای ویدیو به‌ صورت آنلاین مودم تی پی لینک دو آنتن است.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *