مجله ی راف نت

6 مدل از بهترین مدل‌های مودم زایکسل

6 مدل از بهترین مدل‌های مودم زایکسل

با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه ارتباطات صورت گرفته است، وجود دستگاه مودم و اتصال از طریق آن به شبکه جهانی اینترنت جزو ضروریات به شمار می‌رود. از این رو امروزه تقاضا برای خرید و استفاده از این دستگاه‌ها به صورت چشمگیری افزایش یافته است. در این میان، برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید مودم‌هایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد کرده است که از میان آنها می‌توان به برند معتبر و خوش نام زایکسل اشاره نمود. این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مودم‌هایی کارآمد تولید می‌کند. به همین دلیل نیز توانسته نبض بازار این محصولات را در دست بگیرد. در صورتی که با توجه به این گفته‌ها، قصد خرید بهترین مودم زایکسل را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین مدل‌های مودم زایکسل

امروزه در بازار تجهیزات شبکه می‌توان انواع مودم‌ها را با قابلیت‌های مختلف و همچنین به صورت باسیم و بدون سیم تهیه کرد. در این حالت شما باید متناسب با نیازها و خواسته‌هایی که دارید، نوع و مدل این مودم‌ها را تعیین کرده و بر اساس آنها اقدام به خرید کنید.
برند زایکسل با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود، انواع مودم‌ها را با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب دست کاربران در انتخاب انواع آنها، باز خواهد بود؛ اما آشنایی با ویژگی‌ها و نحوه کارکرد این دستگاه نیز به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم را گرفته و بهترین مودم برند زایکسل را خریداری کنید.

بر همین اساس در این مقاله قصد معرفی 3 مورد از بهترین مودم‌های این برند را داریم. با ما در ادامه این مطلب همراه بوده و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید:

1)مودم ADSL2 PLUS زایکسل مدل P-650R-T1 V3

یکی از بهترین مودم‌های برند زایکسل، مودم مدل P-650R-T1 V3 است. این مودم به صورت باسیم کار می‌کند و دارای طراحی فوق العاده کارآمدی می‌باشد. در ساخت این محصول از استاندارد IEEE استفاده شده است. به همین جهت نیز به هنگام اتصال به ADSL و استفاده از آن می‌توانید با اطمینان خاطر، کار کنید.

این مودم برای آن دسته از افرادی که قصد خرید بهترین مودم زایکسل را دارند، گزینه مناسبی است، زیرا این محصول از قابلیت‌های نرم افزاری مختلف مانند کانفینگ آسان پشتیبانی کرده و از آن می‌توان برای کارکرد انواع دستگاه‌ها نظیر کامپیوتر، دستگاه‌های پخش کننده و ابزارهای فروشگاهی استفاده کرد.
سرعت انتقال داده‌ها در این محصول برابر با 24 مگابایت بر ثانیه بوده و مجهز به نشانگرهای LED می‌باشد. این نشانگرها، نحوه کار دستگاه را نشان می‌دهند.
در ضمن این محصول از ویژگی QOS برخوردار بوده و دارای فایروال امنیتی پرقدرتی است. با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت مودم زایکسل مدل P-650R-T1 V3، مقرون به صرفه بوده و خرید آن دارای صرفه اقتصادی است.

مودم ADSL2 PLUS زایکسل مدل P-650R-T1 V3

2)مودم روتر بی‌سیم ADSL/ VDSL زایکسل مدل VMG 1312- T20B

مودم روتر بی‌سیم ADSL/ VDSL زایکسل مدل VMG 1312- T20B جزو پیشرفته‌ترین انواع مودم‌های موجود در بازار بوده و دارای طراحی حرفه‌ای می‌باشد. اتصال آن به صورت بی‌سیم بوده و اطلاعات را با سرعت 2.4 گیگابایت دریافت کرده و انتقال می‌دهد.

در ساخت این محصول از رمزنگاری PSK/ WPA2 استفاده شده و مجهز به فایروال امنیتی پرقدرت، قابلیت کانفینگ آسان و VPN است. این محصول از پروتکل‌های PPPOE و PPPOA پشتیبانی می‌نماید. برخورداری از ویژگی‌هایی چون QOS، برخورداری از دو آنتن تقویتی، 4 پورت اترنت، قابلیت همزمان ADSL و VDSL از قابلیت‌های منحصر به فرد آن است که این محصول را برای خریداران بهترین مودم زایکسل، به یک گزینه ایده آل تبدیل می‌کند.

3)مودم روتر ADSL/ VDSL زایکسل مدل DEL 1312- T10B

مودم روتر ADSL/ VDSL زایکسل مدل DEL 1312- T10B از جمله محصولات کارآمد و با کیفیت ساخت عالی این برند به شمار می‌رود. این دستگاه دارای آنتن دهی عالی بوده و امکانات پیشرفته‌ای در ساختار آن تعبیه شده است. این محصول مجهز به 4 عدد پورت اترنت و یک پورت USB است. وجود این درگاه‌ها، اتصال باسیم این دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند.


کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه، اطلاعات را با سرعت 2.4 گیگابایت در ثانیه رد و بدل کنند. در ضمن به دلیل پشتیبانی این دستگاه از پروتکل‌های VPN، URL Blocking و Packet Filtering، مشکلی از بابت امنیت اطلاعات به وجود نخواهد آمد.
با توجه به نشانگرهای ال ای دی که بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است، کاربران می‌توانند از وضعیت کارکرد دستگاه باخبر شده و خطاهای اتصال را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: انواع مودم اینترنت

4) مودم روتر بی‌سیم ADSL/ VDSL زایکسل مدل VMG 5301- T20A

یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند زایکسل، مودم روتر بی‌سیم ADSL/ VDSL زایکسل مدل VMG 5301- T20A است. این مودم هم به صورت باسیم و هم به صورت بی‌سیم کار می‌کند. از این رو کاربران با هیچ محدودیتی در کار با آن روبر نیستند. در ساختمان این دستگاه از دو عدد آنتن استفاده شده است که سرعت انتقال و دریافت داده را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد. در ضمن به دلیل این که از ارتباط پرسرعت VDSL و ADSL 2 پشتیبانی می‌کند می‌توانید دستگاه‌های مختلفی را به این مودم وصل نمایید.

دلیل دیگری که این مودم را به عنوان یکی از انواع بهترین مودم زایکسل معرفی می‌کنند، برخورداری آن از ویژگی‌هایی چون برخورداری از 4 عدد پورت اترنت و VoIP، وجود نشانگرهای ال ای دی بر روی دستگاه، پشتیبانی از استانداردهای بین‌المللی IEEE مانند WPA 2 و PSK و قابلیت اعمال محدودیت مصرف QOS است.

5) مودم روتر ADSL2 PLUS زایکسل مدل P- 660 RU


یکی از مودم‌های باسیم باکیفیت موجود در بازار، مودم روتر ADSL2 PLUS زایکسل مدل P- 660 RU است. این مودم دارای طراحی ظاهری عالی بوده و وزنی سبک دارد. در این محصول، 1 عدد پورت اترنت و یک عدد پورت RJ11 تعبیه شده است. از این پورت‌ها جهت اتصال به تلفن و یا ارتباط VoiP استفاده می‌شود.

در ساخت این محصول از استاندارد IEEE پشتیبانی شده و کاربران می‌توانند تجربه اتصال سریع و راحت +ADSL 2 را تجربه کنند. قیمت مودم روتر ADSL2 PLUS زایکسل مدل P- 660 RU در مقایسه با ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مناسب بوده و خرید آن صرفه اقتصادی بالایی دارد.
در ضمن ارائه اقلام اضافی به همراه این محصول می‌تواند مزیت بزرگی برای خریداران بهترین مودم زایکسل باشد.

6) مودم روتر ADSL2 PLUS بی‌سیم زایکسل مدل DEL 1202- T10 A/B

مودم روتر ADSL2 PLUS بی‌سیم زایکسل مدل DEL 1202- T10 A/B یکی از بهترین محصولاتی است که توسط این برند به بازار ارائه شده است. این مودم دارای قابلیت‌های کارآمدی بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وجود پورت برای اتصال خط تلفن، 4 عدد پورت RJ45 و امکان اتصال به صورت بی‌سیم توسط شبکه وای فای اشاره کرد. از ویژگی‌های نرم افزاری این دستگاه می‌توان به امکان کانفینگ راحت و اتصال سریع آن به شبکه اشاره کرد.
در ساختمان این مودم از یک آنتن تقویتی نیز استفاده شده است. در ضمن این محصول مجهز به قابلیت محدودیتی دسترسی QoS نیز می‌باشد.

نتیجه‌گیری
برند زایکسل از بهترین برندهای حاضر در بازار طراحی و تولید انواع تجهیزات شبکه می‌باشد. این برند توانسته با طراحی حرفه‌ای محصولات خود و تعبیه قابلیت‌ها و امکانات ویژه در آنها، کارایی این مودم‌ها را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

اگر شما نیز با توجه به آنچه گفته شد درصدد خرید یکی از این مودم‌ها هستید و قصد دارید تا پس از شناسایی بهترین مودم زایکسل، نسبت به خرید آن اقدام کنید توصیه می‌شود مطالب ارائه شده در این مقاله را با دقت مطالعه نمایید به این ترتیب می‌توانید قابلیت‌های این دستگاه را دانسته و بر اساس نیاز و کاربری خود، بهترین این دستگاه‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *