مجله ی راف نت

راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب

راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب + مقایسه بهترین برندها

راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب می‌تواند به شما کمک نماید تا بهترین محصولات را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید. در ساختمان های مدرن امروزی، از کلیدها و قفل های سنتی کمتر استفاده می شود. امروزه سیستم‌های ورودی بدون کلید و تشخیص افراد پشت درب بدون باز کردن درب، رویکرد ساکنان و صاحب‌خانه‌ها به امنیت آپارتمان را متحول کرده است.

با حذف نیاز به کلیدها و سیستم‌های امنیتی سنتی، این سیستم‌های مدرن طیف وسیعی از مزایا را ارائه می‌دهند، از افزایش راحتی و امنیت تا کاهش هزینه‌های عملیاتی برای افراد سهولت استفاده و تطبیق‌پذیری سیستم‌های بدون کلید آن‌ها را به گزینه‌ای جذاب هم برای ساکنان و هم برای مالکان تبدیل می‌کند.

هم‌چنین با امکاناتی مانند دسترسی به تلفن همراه، تشخیص چهره و پین‌های منحصر به فرد، ساکنان می‌توانند بهترین روش را انتخاب کنند، در حالی که صاحب‌خانه‌ها می‌توانند دسترسی را از راه دور مدیریت کرده و یک مسیر حسابرسی واضح از افرادی که وارد ساختمان شده‌اند را حفظ نمایند. با اتخاذ سیستم چشم دیجیتال درب، آپارتمان‌ها می توانند تجربه زندگی امن‌تر و راحت‌تری را به ساکنان خود ارائه دهند.

راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب

اگر قصد خرید چشمی دیجیتال درب را دارید، نیاز است یک سری اطلاعات از برندهای موجود در بازار و ویژگی‌های آن‌ها بدست آورید؛ زیرا تنوع برندها بالا بوده و ممکن است در انتخاب کمی گیج شوید. تمامی برندهای موجود در بازار دارای قابلیت نمایش ویدئو، پخش صدا هستند. برخی از آن‌ها دوطرفه صدا پخش می‌کنند و برخی مجهز به زنگ نیز هستند.

🔸راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب Digitsea

اولین مورد که می‌خواهیم در لیست راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب به شما معرفی کنیم، برند Digitsea می‌باشد.

در ادامه ویژگی‌های این محصول را بررسی می‌کنیم:

نصب آسان

چشمی دیجیتال درب Digitsea را می‌توان به‌عنوان بهترین نمایشگر درب انتخاب کرد. این مدل نصب آسانی داشته و هزینه بالایی نیز ندارد. البته در این مدل ویژگی هوشمند خاصی ارائه نمی‌شود و تنها بعد از شنیدن صدای زنگ می‌توانید ببینید که چه کسی پشت درب ایستاده است.

کیفیت بالا در شب

این یک شاتر دیجیتال با دوربین چشمی دید در شب با کیفیت بالا و میدان دید 120 درجه است. با فشار دادن دکمه مربوط، تصاویری را می‌گیرد که در کارت حافظه داخلی ذخیره می‌شوند، جایی که دنباله‌ای از 75 تصویر آخر ذخیره خواهد شد. می‌توانید کارت را پاک کنید تا عکس‌ها بازیابی شود یا با استفاده از دکمه‌های کناری برای جلو، عقب و پاک کردن آن‌ها را روی صفحه استفاده نمایید.

عملکرد خوب باتری

انرژی دستگاه توسط یک باتری لیتیوم یون داخلی تامین می‌شود که باید با کابل micro USB موجود شارژ شود. از آنجایی که تنظیم آن بسیار آسان است، می‌توانید آن را برای شارژ خارج کنید و با توجه به عملکرد نسبتا ساده آن و عمر باتری خوب، 6 ماه تا یک سال برای اکثر کاربران کاربرد خواهد داشت.

LEDهای چشم خارجی در شرایط کم نور خودکار روشن می‌شوند و وقتی زنگ در را فشار می‌دهند، تصاویر در یک کارت microSD 4 گیگابایتی ذخیره خواهد شد که دارای پیچ‌هایی با طول‌های مختلف است که متناسب با اکثر اندازه‌های درب باشد.

نقاط منفی این مدل این موارد است که زاویه دید 120 درجه غیر قابل شارژ دارد، از 4 باتری قلمی استفاده می‌کند و این که بین 1 تا 3 ثانیه طول می‌کشد تا بعد از فشار دادن زنگ، تصویر نمایان شود.

🔸راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب Ring Video Doorbell

دومین مورد در لیست راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب، محصول Ring Video Doorbell است.

محصولی که در این قسمت معرفی خواهیم کرد چندکاره است و می‌تواند هم چشمی باشد و هم زنگ درب.

این دوربین چشمی دارای دوربین مداربسته فیلمبرداری 720p است. کیفیت ویدیوهای ضبط شده چندان واضح نیست، اما مطمئنا می‌تواند به شما نشان دهد که چه کسی پشت درب خانه شما است. علاوه بر این، ضبط کننده‌های دوربین چشمی دارای میدان دید عمودی 110 درجه هستند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی تا 4 متری از درب خود را ببینید.

این دوربین دید در شب خوبی ندارد؛ اما قیمت مناسبی دارد.

چشمی دیجیتال درب Ring Video Doorbell

🔸راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب Doorbell LCD 3.5 inch

دوربین دیجیتال 3.5 اینچی با دوربین IR رنگی زنگ در چشمی 120 درجه، افزودنی همه‌کاره و ایمن برای ورودی خانه شما است. صفحه نمایش LCD رنگی 3.5 اینچی آن یک صفحه نمایش شفاف ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بدون به خطر انداختن ایمنی خود، بازدیدکنندگان را در درب منزل خود ببینید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. زاویه دید گسترده 120 درجه تضمین می‌کند که دید جامعی از درب منزل خود داشته باشید.

این دوربین زنگ در مجهز به دوربین رنگی با وضوح بالا و فناوری مادون است، بنابراین می‌توانید ورودی منزل خود را هر روز هفته نظارت کنید. این دوربین تصاویر و فیلم‌های واضحی می‌گیرد و شناسایی و ضبط بازدیدکنندگان را آسان می‌کند.

🔸راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب EZVIZ

چهارمین محصول در لیست راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب، برند EZVIZ می باشد.

چشمی دیجیتال درب محصولی هوشمند و بی‌سیم با صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی است و می‌تواند امنیت خانه شما را افزایش دهد. با صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ 4.3 اینچی، می‌توانید به‌راحتی ببینید چه کسی درب منزل شما است و از طریق میکروفون و بلندگوی داخلی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، همه این‌ها بدون باز کردن درب امکان‌پذیر است. دوربین با کیفیت بالا تصاویر واضحی از بازدیدکنندگان می‌گیرد و آرامش خاطر را فراهم کرده و امنیت خانه را بهبود می‌بخشد.

این محصول به کاربر خود یک صفحه نمایش با وضوح بالا برای پخش زنده همه چیز با جزئیات ارائه می‌دهد. این چشمی دارای میدان دید 160 درجه است که بالاترین میدان دید در این لیست است.

🔸چشمی دیجیتال درب مدل Digitharbor® 3″ LCD Screen

مورد بعدی در لیست راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب، برند Digitharbor است.

عملکرد این دوربین طوری است که بعد از خوردن زنگ، شروع به ضبط فیلم می‌کند.

اندازه صفحه نمایش 3.5 اینچ است. بنابراین اگر می‌خواهید به تصاویر و فیلم‌های ضبط شده نگاه کنید، می‌توانید آن‌ها را در یک صفحه نسبتا بزرگ ببینید. با توجه به اینکه دستگاه دارای رابط بصری است، استفاده از آن تجربه‌ای عالی برای شما باقی می‌گذارد.

برای اینکه نمایشگر درب دیجیتالی Digitharbor کار کند، کاربر باید زنگ در را فشار دهد تا عملکرد ضبط فعال شود. مشکل اینجاست که دکمه هشدار درست زیر خود دوربین قرار دارد.

🔸راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب Eufy Security

چشمی دیجیتال Eufy Security فضای ذخیره‌سازی رایگان کافی برای ضبط 30 روز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، دستگاه برای کار کردن به سیم‌کشی نیاز دارد، بنابراین نصب آن در خانه شما بیشتر از نمایشگرهای درب باتری طول می‌کشد. این هم‌چنین به این معنی است که اگر برق قطع شود، دوربین کار نخواهد کرد.

چشمی دیجیتال Eufy Security

🔸راهنمای خرید چشمی درب دیجیتال 3 اینچی Digitharbor

در این محصول، اندازه صفحه نمایش 3.5 اینچ است. بنابراین اگر می‌خواهید به تصاویر و فیلم‌های ضبط شده نگاه کنید، می‌توانید آن‌ها را در یک صفحه نسبتا بزرگ ببینید. با توجه به اینکه دستگاه دارای رابط بصری است، استفاده از آن تجربه‌ای عالی است.

این محصول دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ 4600 میلی‌آمپر ساعتی است. با عملکرد هوشمند صرفه‌جویی در انرژی، طول عمر باتری تا 90 روز می‌رسد. می‌توانید ویدیوهای خود را در کارت Micro SD (تا 256G) ذخیره کنید. لطفا توجه داشته باشید که این دوربین فقط از Wi-Fi 2.4G پشتیبانی می‌کند. بنابراین شبکه Wi-Fi 5G هرتز را انتخاب نکنید.

چشمی درب دیجیتال 3 اینچی Digitharbor

چشمی دیجیتال درب چیست؟

اکثر درب‌های امروزی مجهز به چشمی درب هستند که همین وسیله ساده می‌تواند مقدار زیادی امنیت را برای شما فراهم نماید. با پیشرفت تجهیزات امنیتی امروزه بسیاری از درب‌ها مجهز به چشمی دیجیتال شده‌اند که می‌تواند فواید بسیار بیشتری از چشمی‌های ساده داشته باشد.

دوربین چشمی یک دوربین امنیتی است که به دریچه درب شما متصل می‌شود و معمولا با وای‌فای یا سیم‌کشی زنگ خانه‌تان ارتباط دارد، بنابراین می‌توانید مهمان‌ها یا بسته‌هایی را که درب منزل‌تان هستند از روی صفحه‌نمایش دوربین یا گوشی هوشمند یا تبلت‌تان ببینید.

آیا دوربین‌های چشمی با باتری کار می‌کنند؟

بله دوربین‌های چشمی دارای یک بسته باتری داخلی و قابل جابجایی هستند. می‌توانید به‌راحتی باتری را تعویض کنید و عمر  بسیار طولانی نیز دارد. در حالی که دوربین‌های دیگر با باتری‌های داخلی نیاز به شارژ در طول یکسال را دارند.

مزایای چشمی دیجیتال درب

استفاده از دوربین چشمی دیجیتال درب می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

🔸افزایش راحتی و کارایی

چشمی دیجیتال درب به مالکان امکان اعطا و لغو دسترسی به ساختمان از راه دور، بدون نیاز به تعاملات حضوری را می‌دهد. این فرآیند را بسیار راحت‌تر و کارآمدتر می‌کند و در زمان و منابع برای صاحب‌خانه صرفه‌جویی خواهد کرد.

🔸کاهش هزینه‌ها

با حذف نیاز به کلیدهای فیزیکی، صاحب‌خانه‌ها می‌توانند هزینه‌های مربوط به مدیریت کلید، مانند هزینه‌های تولید کلیدهای جدید، نگهداری سیستم‌های کلیدی و پرداخت خدمات قفل‌سازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

🔸امنیت پیشرفته

چشمی دیجیتال درب می‌تواند امنیت بسیاری را برای ساختمان فراهم نماید، زیرا به مالکان اجازه می‌دهند تا بر ورود و خروج افراد به ساختمان نظارت کنند. آن‌ها هم‌چنین رکوردی از تمام رویدادهای دسترسی ارائه می‌دهند که می‌تواند در صورت رخنه امنیتی یا سرقت مفید باشد.

🔸بهبود رضایت ساکنین

با چشمی دیجیتال درب، ساکنان دیگر نگران گم شدن کلید یا قفل شدن در آپارتمان خود نیستند. این می‌تواند منجر به سطوح بالاتر رضایت ساکنین و تجربه کلی بهتر در ساختمان شود.

🔸مدیریت دسترسی بهتر

با چشمی دیجیتال درب مالکان می‌توانند به‌راحتی دسترسی به مناطق خاصی از ساختمان مانند آسانسور، دروازه‌های ورود وسایل نقلیه و مناطق مشترک دسترسی داشته باشند. این امر کنترل و انعطاف بیشتری را در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی به ساختمان دسترسی دارد، فراهم می‌کند.

مزایای چشمی دیجیتال درب

🔸ادغام آسان با سایر سیستم‌ها

چشمی دیجیتال درب را می‌توان به راحتی با سیستم‌های دیگر مانند دوربین‌های امنیتی، اینترکام و سیستم‌های روشنایی ادغام کرد.

معرفی سایر سیستم‌های امنیتی برای آپارتمان

برای افزایش امنیت آپارتمان سیستم‌های بسیاری وجود دارد که چشم‌های دیجیتال یکی از آن‌ها است. یکی از سیستم‌های پیشرفته دیگر که می‌توانید از آن استفاده نمایید، سیستم ورود بدون کلید است.

سیستم ورود بدون کلید آپارتمان

سیستم ورود بدون کلید برای آپارتمان‌ها نوعی سیستم کنترل دسترسی الکترونیکی است که به ساکنین اجازه می‌دهد بدون استفاده از کلید سنتی وارد آپارتمان خود شوند. در عوض، ساکنان می‌توانند با استفاده از یک کد، یک جا کلیدی، یک برنامه گوشی هوشمند، یا یک شناسه بیومتریک مانند دسترسی به تشخیص چهره، دسترسی پیدا کنند. این می‌تواند ورود به واحدهای آپارتمان جداگانه، ورودی ساختمان، آسانسور یا دسترسی به گاراژ باشد.

انواع نقاط ورودی در یک ساختمان آپارتمانی برای دسترسی بدون کلید

هنگام انتخاب گزینه‌های ورود بدون کلید، مهم است که ابتدا به تمام نقاط دسترسی داخل ساختمان فکر کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

🔸درب واحد آپارتمان

این ورودی اولیه به آپارتمان یک فرد است و معمولا توسط یک قفل یا کلید محافظت می‌شود.

🔸درب‌های ساختمان

درب‌های ساختمان درهای اصلی هستند که ورود به فضاهای مشترک ساختمان مانند لابی، راهرو و راه‌پله را فراهم می‌کنند. آن‌ها معمولا برای وارد کردن به یک کلید، فوب یا کد دسترسی نیاز دارند.

🔸درب پارکینگ

درب پارکینگ دسترسی به پارکینگ‌ها و گاراژهای ساختمان را کنترل می‌کنند. آن‌ها معمولا برای ورود و خروج به یک کلید، فوب یا کد دسترسی نیاز دارند.

🔸آسانسورها

آسانسورها دسترسی به طبقات بالای ساختمان را فراهم می‌کنند و معمولا توسط یک جا کلیدی یا کد دسترسی محافظت می‌شوند. برخی از آسانسورها هم‌چنین ممکن است دارای محدودیت‌هایی در طبقه باشند که دسترسی به طبقات خاص را محدود می‌کند و یک لایه امنیتی اضافی را اضافه می‌کند.

مزایای برتر ورود بدون کلید برای ساکنان آپارتمان

دیگر نگران قفل شدن در هنگام فراموش کردن کلیدها نیستید.

نیازی به نگرانی در مورد کپی کردن کلیدها برای هر عضو نیست.

می‌توانید برای حفظ امنیت، پین‌ها را به راحتی در طول زمان تغییر دهید.

می‌توانید به بازدیدکنندگان دسترسی موقت بدهید.

مسیر حسابرسی بهتر برای دسترسی درب به آپارتمان شما ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

با خرید چشمی دیجیتال درب Peephole Recording می‌توانید تمامی ورود و خروج‌ها از درب منزل‌تان را بررسی کنید. دوربین‌های چشمی راه بسیار خوبی برای ساکنان آپارتمان یا خانه‌های اجاره‌ای هستند. با نصب ساده‌ای که معمولا فقط به یک پیچ گوشتی نیاز دارد، می‌توانید به امنیت بیشتری که می‌خواهید در روز یا شب و گزینه اتصال به صورت سیمی یا بی‌سیم بسته به آن، دست یابید.

همه دوربین‌های چشمی که در این مطلب آورده شده است، می‌توانند برطرف کننده نیاز شما در حوزه امنیت باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب می‌توانید با ما در تماس باشید.

درباره‌ی Efhami

همچنین ببینید

تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ

تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ می‌تواند شامل موارد متعددی باشد. به‌طور مثال کیفیت …

8 نظر

  1. چشمی دیجیتال درب چیست و چه کاربردی دارد؟

    • چشمی دیجیتال درب یک دستگاه الکترونیکی است که برای دیدن افرادی که پشت درب ورودی خانه، آپارتمان یا اداره هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

      کاربردها و مزایای چشمی دیجیتال درب:

      – دیدن مهمان یا بازدیدکننده پشت در قبل از باز کردن درب
      – شناسایی افراد مورد اعتماد یا مشکوک
      – جلوگیری از ورود افراد ناخوانده
      – امکان تصویربرداری یا ضبط تصاویر
      – کم کردن خطر سرقت یا تهدید امنیت

      بنابراین با نصب چشمی دیجیتال درب، امنیت و آسایش خاطر بیشتری را می‌توان بدست آورد.

  2. سلام
    مزایای استفاده از چشمی دیجیتال درب نسبت به انواع ساده آن چیست؟

    • سلام

      چشمی دیجیتال درب دارای چند مزیت نسبت به انواع ساده و غیردیجیتال است:

      ۱. کیفیت و وضوح بالاتر تصویر: با استفاده از CCD یا CMOS های دقیق میزان جزئیات تصویر بیشتری را منتقل می‌کند

      ۲. قابلیت نمایش در داخل منزل با کیفیت بالا: اتصال به نمایشگرها و مانیتورهای داخلی از راه دور

      ۳. ضبط و ذخیره‌ تصاویر: توانایی ذخیره تصاویر برای استفاده در آینده

      ۴. دوام و عمر بیشتر: با توجه به عدم وجود قطعات متحرک عمر مفید طولانی‌تری دارد

      ۵. امنیت بیشتر با قابلیت های هوشمند: امکان تجزیه و تحلیل و پردازش تصاویر را دارا می‌باشد

      ۶. قیمت بالاتر: البته قیمت آنها گران تر از انواع ساده می باشد

  3. چه برندهای معتبری برای خرید چشمی دیجیتال درب وجود دارد؟

    • برخی از معتبرترین برندهای تولیدکننده چشمی دیجیتال درب عبارتند از:

      SAMSUNG
      -سامسونگ دارای محصولات بسیار حرفه ای و پیشرفته می باشد. از ویژگی های آن می توان به کیفیت بالای تصویر، زاویه دید وسیع، حالت شب، ضد آب و… اشاره کرد.

      PANASONIC
      -پاناسونیک یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه دوربین مداربسته می باشد. محصولات چشمی دیجیتال درب این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

      HIKVISION
      -هایک ویژن یک برند چینی با قیمت مناسب و کیفیت خوب است.
      مدل های متنوعی ارائه می دهد.

  4. چه ویژگی‌ها و مشخصاتی را باید هنگام خرید چشمی دیجیتال درب در نظر گرفت؟

    • در هنگام خرید چشمی دیجیتال درب، توجه به مشخصات و ویژگی های زیر ضروری است:

      – کیفیت و وضوح تصویر چشمی (جزئیات تصویر)
      – زاویه و دامنه دید چشمی
      – قابلیت تحمل دمای محیط کار و رطوبت
      – میزان نور مورد نیاز برای تصویربرداری شب
      – داشتن حالت مادون قرمز برای دید در شب
      – وجود میکروفون، بلندگو و صفحه نمایش داخلی
      – سهولت نصب و راه اندازی
      – طول عمر، میزان گارانتی و خدمات پس از فروش
      – برند و اعتبار سازنده
      – میزان قیمت و هزینه تمام شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *