مجله ی راف نت

بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه

راهنمای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه

ایمن سازی خانه و محل کار این روزها چیزی فراتر از قفل کردن درها و پنجره‌ها است. در واقع شما باید به صورت محسوس و نامحسوس امنیت محل زندگی خود را افزایش دهید. یکی از مواردی که در این مورد به شما کمک بسیاری خواهد کرد، استفاده از دوربین‌های مداربسته است. در عصری که مراقبت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، داشتن یک سیستم دوربین مدار بسته قابل اعتماد مانند داشتن یک نگهبان هوشیار است.  دوربین‌های مداربسته در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و شرایطی که در آن هستید، از میان این محصولات انتخاب نمایید. از آنجایی که ممکن است در مورد انواع برندها و نقاط قوت و ضعف هر کدام اطلاعات کاملی نداشته باشید، ما در ادامه این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه را انتخاب کنید.

ما  قصد داریم در ادامه شما را با نکات مهم هر برند در دسته محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه آشنا کرده و اصطلاحات پیچیده فنی را به اطلاعات کوچک و قابل فهم تقسیم می‌کنیم. از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گرفته تا دوربین‌هایی که به شما امکان می‌دهند تنها با یک ضربه روی تلفن هوشمند خود، مکان مورد نظر را در نظر بگیرید. ما گزینه‌های زیادی را برای ارائه بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه برای شما بررسی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به نیازهای خود انتخاب نمایید.

دوربین  مداربسته تحت شبکه IP چیست؟

دوربین IP یک دوربین دیجیتال است که به جای سیگنال‌های الکتریکی آنالوگ بر اساس اصول شبکه‌های پروتکل اینترنت (IP) عمل می‌کند. اینترنت نمونه‌ای از شبکه IP است و از پروتکل IPv4 استفاده می‌کند. به همین دلیل دوربین‌های IP را دوربین‌های تحت شبکه نیز می‌نامند.

پروتکل‌های استاندارد صنعتی برای دوربین‌های IP عبارتند از مشخصات تالار گفتگوی رابط ویدئویی شبکه باز (ONVIF) و پروتکل پخش زمان واقعی (RTSP).

دوربین‌های مداربسته آنالوگ همیشه متمرکز هستند. آنها به یک دستگاه کنترل مرکزی و ضبط داده نیاز دارند، چیزی که من و شما به عنوان DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال) می‌شناسیم.

با دوربین‌های IP انقلابی در دنیای دوربین مداربسته به وجود آمد. دوربین‌های IP ذاتاً قادر به کار مستقل هستند. در واقع اکثر دوربین‌های IP دارای یک مینی کامپیوتر داخلی هستند. آنها می‌توانند در حالت متمرکز یا غیرمتمرکز یا هر دو (اگر دوربین به اندازه کافی قدرتمند باشد) کار کنند.

در حالت متمرکز، دوربین‌های IP به یک ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) متصل و کنترل می‌شوند. از آنجایی که دوربین‌ها بر اساس پروتکل‌های شبکه کار می‌کنند، فقط می‌توانند با سایر دستگاه‌های شبکه ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که یک NVR مورد نیاز است و نه فقط یک DVR. دوربین‌های IP به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق کابل‌های شبکه اترنت یا به صورت بی سیم از طریق Wi-Fi به NVR متصل می‌شوند.

در حالت غیرمتمرکز، دوربین‌های IP به یک NVR که آنها را کنترل می‌کند متصل نیستند. هر دوربین IP مانند یک دستگاه شبکه مستقل است. آنها آدرس IP مخصوص به خود را دارند و توسط هر دستگاه دیگری در شبکه محلی (LAN) شما قابل دسترسی است.

اکثر دوربین‌های IP مناسب می‌توانند به طور همزمان در هر دو حالت کار کنند. آنها می‌توانند بخشی از یک سیستم NVR باشند و در عین حال مستقیماً توسط هر دستگاه شبکه دیگری در LAN شما قابل دسترسی باشند.

بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، انتخاب از میان دوربین‌های مداربسته نیاز به اطلاعات و دانش قبلی دارد. اگر نیاز به دوربین مداربسته تحت شبکه دارید و نمی‌دانید چطور از میان آن‌ها انتخاب کنید، در این قسمت همراه ما باشید تا بهترین دوربین‌های مداربسته تحت شبکه را به شما معرفی کنیم.

لیست 10 تایی بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه در یک نگاه:

بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه
داهوا هایک ویژن
SimpliCam Lorex
ring ADT
Wyze Cam Arlo
Nest Blink

 

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا یکی از محبوب‌ترین برندهای دوربین IP در جهان است که به دلیل ساخت محصولات امنیتی درجه یک prosumer با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده‌ است. این برند علاوه بر دوربین‌های مدار بسته، ضبط کننده‌های ویدئویی تحت شبکه، محصولات کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی و غیره را نیز به فروش می‎‌رساند.

آنها طیف گسترده‌ای از محصولات را تقریباً برای هر موقعیتی دارند که به دلیل انتخاب زیاد ممکن است کمی گیج کننده باشد.

داهوا سه سری مختلف از محصولات را برای پاسخگویی به قیمت‌ها و نیازهای مختلف ارائه می‌دهد.

سری Lite

سری Lite گزینه سطح مبتدی داهوا است، که برای کاربرانی که هزینه برای آن‌ها مهم است، مانند تاسیسات مسکونی یا مشاغل کوچک تا متوسط ایده آل است.

سری حرفه‌ای

سری Pro یک پله بالاتر از سری Lite است که شامل تمام ویژگی‌های آن به‌علاوه قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته مانند Wizsense و Wizmind (تشخیص چهره، محافظت از محیط، تشخیص حرکت هوشمند، ابرداده، شمارش افراد) است.

سری Ultra

طیف رده بالای داهوا است که برای مشاغل در مقیاس بزرگ طراحی شده است که به وضوح بالا (تا 12 مگاپیکسل) و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته مانند نقشه برداری حرارتی، شمارش افراد و تشخیص هوشمند نیاز دارند.

ویژگی‌های محصولات داهوا :

در این قسمت قصد داریم به مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در محصولات داهوا وجود دارد و آن‌ها را جزء بهترین برندها قرار داده است، اشاره کنیم:

Starlight

“Starlight” فناوری ارائه ویدئو رنگی در شب است که از ترکیبی از فناوری‌های نوری، حسگر و پردازش تصویر استفاده می‌کند تا عملکرد عالی در نور کم به آن‌ها بدهد.

Dahua WizSense

دوربین‌های داهوا دارای خط تولیدی به نام “WizSense” هستند که دارای تکنیک‌های پیشرفته تشخیص حرکت برای شناسایی انسان یا وسایل نقلیه در یک تصویر است. این بدان معناست که دوربین‌های آن‌ها می‌توانند موارد نامربوط مانند تکان خوردن درختان، چراغ‌های جلوی اتومبیل، حیواناتی که در داخل ملک شما حرکت می‌کنند و غیره را با دقت فیلتر کند.

همچنین به این معنی است که آنها می‌توانند افراد و اتومبیل‌ها را از فاصله 25 متری (در یک لنز 2.8 میلی متری) شناسایی کنند.

Dahua TiOC

داهوا TiOC مخفف عبارت “Three in One Camera” است. سه ویژگی را در یک دوربین ادغام می‌کند که عبارتند از:

دید در شب تمام رنگی: از حسگرها و الگوریتم‌های حساس استفاده می‌کند

بازدارندگی فعال: دارای چراغ‌های آبی و قرمز «سبک پلیس» و آلارم‌هایی است که می‌تواند فعال کند و همچنین مکالمه دو طرفه را دارد. زنگ هشدار می‌تواند یک آژیر ناله یا صدای ضبط شده باشد. یعنی “شما تحت نظر هستید، از ماشین فاصله بگیرید”.

هوش مصنوعی: توانایی تشخیص دقیق انسان و وسایل نقلیه را دارد و نرخ هشدار کاذب را زیر 2٪ نگه می‌دارد. هوش مصنوعی آن سریع تشخیص داده می‌شود و در برد طولانی به خوبی کار می‌کند.

بهترین دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

هایک ویژن به طور کلی یک برند معتبر و قابل اعتماد در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری و دوربین تحت شبکه به حساب می‌آید. آنها یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین تولید کنندگان دوربین‌های امنیتی و تجهیزات مرتبط در سطح جهان هستند. با این حال، اثربخشی یک سیستم دوربین به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم است که نیازها و شرایط خاص خود را در نظر بگیرید.

ویژگی‌های محصولات hikevision :

کیفیت و عملکرد: هایک ویژن به تولید دوربین‌هایی با کیفیت تصویر و عملکرد خوب معروف است. آنها طیف وسیعی از محصولات را با وضوح و ویژگی‌های مختلف ارائه می‌دهند تا مناسب برنامه‌های مختلف باشند.

محدوده محصول: هایک ویژن طیف متنوعی از دوربین‌ها از جمله دوربین‌های گنبدی، دوربین‌های گلوله، دوربین‌های PTZ و غیره را ارائه می‌دهد. این به کاربران امکان می‌دهد محصولاتی را انتخاب کنند که مطابق با الزامات نظارتی خاص آنها باشد.

ویژگی‌های پیشرفته: دوربین‌های هایک ویژن اغلب دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص حرکت، دید در شب مادون قرمز، محدوده دینامیکی گسترده و تجزیه و تحلیل هوشمند هستند که راه حل نظارتی جامعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت اطمینان: بسیاری از کاربران سیستم‌های هایک ویژن را قابل اعتماد و بادوام می‌دانند. با این حال، مانند هر دستگاه الکترونیکی، قابلیت اطمینان نیز می‌تواند به نصب و نگهداری مناسب بستگی داشته باشد.

سهولت استفاده: دوربین‌های هایک ویژن معمولاً دارای رابط‌های کاربر پسند هستند و سیستم‌های آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای کاربران مسکونی و تجاری قابل دسترسی باشد.

قابلیت‌های یکپارچه سازی: سیستم‌های هایک ویژن اغلب می‌توانند با سایر اجزای امنیتی ادغام شوند و راه حل‌های امنیتی جامع‌تری را فراهم کنند.

هایک ویژن دومین برند مطرح دوربین مداربسته ای پی

دوربین مداربسته تحت شبکهSimpliSafe

در این قسمت همراه ما باشید تا مشخصات دوربین مداربسته تحت شبکهSimpliSafe  را بیشتر بررسی کنیم.

مشخصات محصول:

  • وضوح تصویر تا 1080p
  • میدان دید تا 120 درجه
  • برق سیمی
  • قابلیت اتصال Wi-Fi
  • فضای ذخیره سازی ویدیو
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم

چرا SimpliCam به طور کلی بهترین است؟

سومین مورد از لیست بهترین مارک دوربین مدار بسته تحت شبکه، SimpliCam است. چیزی که ما در مورد SimpliCam دوست داریم این است که به عنوان یک دوربین مستقل به خوبی کار می‌کند. این دوربین دارای رزولوشن 1080p HD، دید در شب مادون قرمز، مکالمه دو طرفه و تشخیص حرکت است.

نقاط قوت این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • نصب DIY
  • شاتر حریم خصوصی
  • اپلیکیشن موبایل کاربرپسند
  • صدای دو طرفه

نقاط ضعف این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه بالا دریافت فضای ذخیره سازی ابری
  • بدون شناسایی شخص
  • وضوح 720p HD در مدل‌های قدیمی
  • بدون ادغام پلت فرم هوشمند

دوربین ای پی برند SimpliCam

دوربین مداربسته تحت شبکه Lorex، ساده‌ترین دوربین امنیتی 

در این قسمت همراه ما باشید تا ویژگی‌های اصلی و نقاط قوت و ضعف این برند را بیشتر بررسی کنیم.

مشخصات محصول:

  • وضوح تا 4K HD
  • میدان دید تا 180 درجه
  • برق سیمی، باتری، PoE
  • قابلیت اتصال Wi-Fi، اترنت
  • فضای ذخیره‌سازی ویدئو، محلی
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم

Lorex برند دیگری از لیست بهترین برند دوربین آی پی است که دوربین‌های امنیتی ساده و با کاربری آسان را ارائه می‌دهد. بیش از صد مدل مختلف در وبسایت ارائه دهنده محصولات این برند وجود دارد که می‌توانید مشاهده کنید.

چیزی که ما در مورد Lorex دوست داریم این است که اکثر دوربین‌های آن خوش ساخت هستند. بسیاری از دوربین‌های لورکس ضد خرابکاری هستند. دوربین Lorex که دارای یک بدنه فلزی سنگین است و اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که کابل برق ضخیم و محافظت شده‌ای دارد که به راحتی با یک جفت قیچی بریده نمی‌شود. همچنین ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

اگرچه طراحی دوربین‌های Lorex قدیمی به نظر می‌رسد، اما برخی از آنها در واقع ویژگی‌های واقعا پیشرفته‌ای دارند. با این حال، چیزی که واقعاً ما را شگفت زده کرد، دوربین‌های لورکس با هوش مصنوعی بود، چیزی که ما فقط در مارک‌های مدرن‌تر مانند Google Nest و Arlo می‌بینیم. برخی از دوربین‌های لورکس مجهز به هوش مصنوعی که ما آزمایش کردیم، می‌توانستند افراد را از سایر اجسام متحرک متمایز کنند که به عنوان تشخیص شخص نیز شناخته می‌شود.

نقاط قوت این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیفیت ویدیوی HD شفاف تا 4k
  • قابلیت دید در شب دوربرد
  • طراحی و ساخت در سطح حرفه‌ای
  • دوربین‌های پر ویژگی با فناوری هوشمند

نقاط ضعف این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم دوربین گران قیمت .
  • گزینه‌های زیاد و غیرضروری.
  • دوربین‌ها باید به پریز برق متصل شوند.

lorex برترین برند دوربین مدارببسته تحت شبکه

دوربین مداربسته Ring

در این قسمت همراه ما باشید تا مشخصات دوربین مداربسته Ring را بیشتر بررسی کنیم.

مشخصات محصول:

  • وضوح تصویر تا 1080p.
  • میدان دید تا 155 درجه.
  • برق سیمی، باتری، PoE، خورشیدی.
  • قابلیت اتصال Wi-Fi، اترنت.
  • فضای ذخیره سازی ویدیو.
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم.

ما تحت تاثیر تطبیق پذیری دوربین‌های Ring به عنوان بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه قرار گرفتیم. سه نوع از چهار نوع دوربینی که ارائه می‌دهد می‌توانند هم در داخل و هم در فضای باز کار کنند. همچنین فناوری استفاده شده در این برند قابل تحسین است. برای مثال، جدیدترین مدل‌های Spotlight Cam و Floodlight Cam از رادار برای تشخیص دقیق‌تر و گزارش حرکت استفاده می‌کنند.

نقاط قوت این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • انتخاب گسترده‌ای از دوربین‌های داخلی / خارجی.
  • نصب آسان DIY فقط چند دقیقه طول می‌کشد.
  • کیفیت تصویر ویدیویی HD واضح و شفاف.
  • با پلتفرم‌های هوشمند شخص ثالث ادغام می‌شود.

نقاط ضعف این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • برخی از دوربین‌های Ring خیلی بزرگ هستند.
  • دوربین‌های Ring گران قیمت هستند.
  • دوربین Ring Pro به سیم‌کشی نیاز دارد.
  • می‌تواند مستعد ایجاد هشدارهای کاذب باشد.

برترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه ring

دوربین مداربسته Wyze Cam مقرون به صرفه ترین دوربین امنیتی

اگر قیمت برای شما مهم است و در عین حال به دنبال بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه هستید، در این قسمت همراه ما باشید.

مشخصات محصول:

  • وضوح تصویر تا 1080p
  • میدان دید تا 110 درجه
  • برق سیمی
  • قابلیت اتصال Wi-Fi
  • Storage Cloud، محلی
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم

نقاط قوت این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوربین‌های ارزان قیمت (شروع از 29.99 دلار).
  • ذخیره سازی ویدیوی ابری 14 روزه رایگان.
  • برای کنترل صدا با الکسا کار می‌کند.
  • ویژگی‌های نوآورانه مانند برچسب گذاری حرکت.

نقاط ضعف این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • هیچ گزینه دوربین فضای باز در دسترس نیست.
  • بدون نظارت حرفه‌ای، فقط نظارت شخصی.
  • دارای سیم برق بلند است و باید به برق وصل شود.
  • فناوری geofencing را ارائه نمی‌دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه برند Wyze Cam

دوربین مداربسته Arlo وضوح تصویر بالا

اگر جزییات ثبت تصویر و وضوح برای شما مهم است، در ادامه همراه ما باشید تا دوربین مداربسته Arlo را بیشتر بررسی کنیم. آرلو نیز می‌تواند بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه باشد که در ادامه مشخصات و مزایا و معایب آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مشخصات محصول:

  • وضوح تا 4K HD.
  • میدان دید تا 180 درجه.
  • برق سیمی، باتری، خورشیدی، PoE.
  • قابلیت اتصال Wi-Fi، اترنت.
  • فضای ذخیره سازی ویدیو.
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم.

چرا Arlo بهترین برند دوربین مداربسته IP است و چگونه ویدئو و فضای ذخیره سازی امنیتی را کاهش می‌دهد؟

 در طول ارزیابی‌های ما، دوربین‌های زنگ در، دوربین‌های داخلی و دوربین‌های فضای باز Arlo به طور خودکار وضوح خود را در صورت تشخیص پهنای باند کم کاهش می‌دهند.

نقاط قوت این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوربین‌های امنیتی خانگی با کیفیت بالا.
  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های دوربین را ارائه می‌دهد.
  • بدون نیاز به قراردادهای بلند مدت.
  • 100% بی سیم، قابل نصب در هر مکانی.

نقاط ضعف این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه بالای تجهیزات اولیه.
  • سنسورهای ورودی را ارائه نمی‌دهد.
  • گزینه‌های محدود اتوماسیون خانگی.
  • برای امنیت کامل خانه کافی نیست.

arlo برترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه

Nest سازگارترین با دوربین‌های Google Home

nest نیز برند بعدی است که در لیست بهترین برند دوربین مدار بسته تحت شبکه قرار دارد و این برند زنگ‌های هوشمند و دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی با تشخیص چهره و ضبط مداوم ارائه می‌دهد.

مشخصات محصول:

  • وضوح تصویر تا 1080p با HDR.
  • میدان دید تا 130 درجه.
  • برق سیمی، باتری.
  • قابلیت اتصال Wi-Fi.
  • فضای ذخیره سازی ویدیو.
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا و گوگل هوم.

nest برترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته Blink

در این قسمت همراه ما باشید تا مشخصات دوربین مداربسته Blink و دلیل انتخاب آن را بیشتر بررسی کنیم.

مشخصات محصول:

  • وضوح تصویر تا 1080p.
  • میدان دید تا 110 درجه.
  • باتری برق.
  • قابلیت اتصال Wi-Fi.
  • فضای ذخیره سازی ویدیو.
  • سازگاری با پلتفرم هوشمند الکسا.
  • چرا استفاده از Blink ساده‌ترین است؟

Blink دوربین‌های بی سیم با استفاده آسان را برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی می‌فروشد. ویژگی‌های این محصول عبارتند از صدای یک طرفه یا دو طرفه، حسگر حرکت، مناطق حرکتی قابل تنظیم، سنسور دما و گزینه استفاده از Amazon Alexa برای مسلح کردن و خلع سلاح صوتی.

مزایای این برند:

  • نصب DIY کاربر پسند.
  • تعمیر و نگهداری کم، عمر باتری طولانی.
  • با الکسا و IFTTT ادغام می‌شود.

معایب این برند:

  • ویژگی‌های نوآورانه‌ای ارائه نمی‌دهد.
  • گزینه‌های ذخیره سازی ویدئو محدود.
  • فقط یک نفر می‌تواند در هر زمان استریم کند.
  • دوربین‌های Blink Indoor و Blink Outdoor که هر دو دارای باتری هستند، دارای سنسور حرکتی PIR هستند. اگرچه به اندازه تشخیص چهره به نظر نمی‌رسد، سنسور PIR حسگر مناسبی برای این دوربین‌ها است.

دوربین مداربسته Blink

چگونه بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه را انتخاب کنیم؟

قبل از انواع دوربین مداربسته تحت شبکه، ملاحظات خاصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اول از همه، انتظارات خود را مشخص کنید و هدفی را برای دوربین IP خود تعیین نمایید که مطابق با نیاز خود دوربین مناسب را دریافت کرده باشید. در ادامه ما مهم‌ترین فاکتورهایی را که باید هنگام انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته تحت شبکه در نظر داشته باشید، بررسی خواهیم کرد.

چگونه بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه را انتخاب کنیم؟

وضوح و کیفیت فیلم

رزولوشن دوربین یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام جستجوی بهترین دوربین IP باید در نظر بگیرید. وضوح هر دوربین به تعداد پیکسل‌ها می‌باشد. این پیکسل‌ها تصاویر را تشکیل می‌دهند و تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنای تصاویر ظریف‌تر است. همچنین، در نظر بگیرید که آیا به دوربین‌هایی با کیفیت استاندارد یا دوربین‌های با کیفیت بالا نیاز دارید. با این حال، دوربین‌های با وضوح بالا تصاویر واضح تری ارائه می‌دهند اما گران‌تر خواهند بود.

قیمت دوربین مداربسته

اگر قبلاً بودجه تعیین کرده اید، سعی کنید دوربینی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد. یکی از عوامل تعیین کننده برای خریداران است. علاوه بر این، باید به دنبال ویژگی های دوربینی باشید که متناسب با بودجه شما باشد. علاوه بر این، این دوربین ها هزینه نصب نیز دارند. بنابراین هزینه نصب دوربین IP را بررسی کنید و بهترین دوربین را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

نوع نظارت مورد نیاز

همیشه در نظر بگیرید که به چه نوع نظارتی نیاز دارید. همانطور که می‌دانید، دوربین‌های IP مختلفی برای نظارت بر فضای داخلی و خارجی وجود دارد. دوربین‌های فضای باز گران هستند و نصب آن‌ها دشوار است؛ زیرا می توانند در شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و دوام بیشتری دارند. بنابراین، بر اساس نیاز خود، بین دوربین‌های مداربسته داخلی و خارجی انتخاب کنید.

قابلیت دید در شب

دید در شب یکی از فاکتورهای مهم هنگام نصب دوربین است. اگر دوربینی را در محلی که نور کمیاب است، مانند گاراژ یا فضای باز نصب می‌کنید، دید در شب باید اولویت شما باشد. بنابراین، دوربین‌های مختلف را مقایسه کنید و ببینید کدام دوربین بهترین قابلیت دید در شب را دارد تا بهترین دوربین را با توجه به نیاز خود پیدا کنید.

با سیم یا بی سیم

دو نوع دوربین IP وجود دارد که سیمی و بی سیم هستند. اگر به دنبال امنیت بالاتری هستید، به سراغ دوربین‌های سیمی بروید. با این حال، اینها گران‌تر هستند اما پیچیدگی کمتری دارند. اگر دوربین‌های بی‌سیم را انتخاب می‌کنید، باید تلاش بیشتری برای نگهداری از آن‌ها انجام دهید و امنیت کمتری نسبت به دوربین‌های سیمی دارند. برای نظارت با وضوح بالا، دوربین‌های امنیتی با PoE بهتر از دوربین‌های IP بی سیم خواهند بود.

موقعیت ثابت در مقابل شیب، حرکت و زوم (PTZ)

اگر به دنبال حداکثر انعطاف در دوربین برای فوکوس بر روی جزئیات و ردیابی اجسام متحرک هستید، دوربین‌های حرکتی، شیب و زوم (PTZ) بهترین گزینه هستند. با این حال، این دوربین‌ها گران‌تر از دوربین‌های موقعیت ثابت خواهند بود. دوربین‌های با موقعیت ثابت میدان دید ثابتی را ارائه می دهند.

جمع‌بندی

ما سعی کردیم در این مطلب به بررسی بهترین برند‌های دوربین مداربسته تحت شبکه بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید از میان 10 برند برتر، بهترین محصول را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب کنید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با برندهای مطرح همچون داهوا و یا hikevision داشتید، کافی است با تیم پشتیبانی در‌ مرکز نمایندگی‌های مطرح، تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی Efhami

همچنین ببینید

تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ

تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ می‌تواند شامل موارد متعددی باشد. به‌طور مثال کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *