مجله ی راف نت

معرفی ۳ مودم ایرانی سیم کارت خور

معرفی ۳ مودم ایرانی سیم کارت خور

امروزه استفاده از اینترنت برای همه افراد امری ضروری به شمار می‌آید، به این معنا که برای انجام بسیاری از کارها همیشه باید به اینترنت متصل باشید. مودم‌های سیم کارت خور این امکان را فراهم کرده اند تا با استفاده از تنها یک سیم کارت و بدون اتصال سیم تلفن ثابت، از اینترنت با سرعت بالا برخوردار شوید. در ادامه شما را با سه‌ مودم ایرانی سیم کارت خور آشنا خواهیم کرد.

فهرست مطالب

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1

مودم ایرانی سیم کارتی
همان طور که می‌دانید ایرانسل در ایران به نمایندگی از برند هواوی، مودم ایرانسل را تولید می‌کند. از بهترین مودم سیمکارت خور در ایران،‌ مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1 است که می‌تواند با استفاده از سیم کارت، اینترنت نسل ۴ و ۴.5 را پشتیبانی کند.

سیم کارت این مودم از نوع میکرو است، همچنین این دستگاه دارای یک پورت RJ11 است که می‌توانید از طریق این پورت، مودم را به سیم تلفن ثابت نیز متصل کنید. ارسال اس ‌‌ام اس، پشتیبانی از ۴ SIDD همزمان و نصب آنتن خارجی از دیگر ویژگی‌های این مودم ایرانی سیم کارت خور است.

این دستگاه می‌تواند سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای دانلود و میزان حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه را نیز در اختیار کاربران قرار دهد و میزان پوشش دهی آن نیز تا اندازه ای است که همزمان ۳۰ کاربر می‌توانند از اینترنت استفاده کنند. نکته قابل توجه روشن شدن مودم است که باید آن را از طریق آداپتور به برق شهری متصل کنید. سازگاری با سیستم عامل‌های ویندوز، لینکوس، اندروید و ios و یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی از دیگر قابلیت‌های این مودم کوچک است.

مودم 4G ایرانسل مدل LH96

یک مودم بسیار کاربردی دیگر از برند ایرانسل، مودم 4G ایرانسل مدل LH96 است. این مودم جیبی با ابعاد کوچکی که دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و همیشه از اینترنت بی سیم برخوردار شوید. تنها کافیست یک سیم کارت را در شیار سیم کارت مودم قرار دهید تا بتوانید از اینترنت استفاده کنید. علاوه بر این، مودم LH96 دارای اسلات کارت حافظه است و می‌توانید از کارت‌های حافظه SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده کنید.

نکته قابل توجه در تمامی مودم‌ها میزان پوشش دهی است. این مودم ایرانی سیم کارتی که دارای آنتن داخلی است، می‌تواند فضای وسیعی را تحت پوشش خود درآورد.

برای روشن کردن این مودم، تنها کافیست باتری داخلی با جنس لیتیوم یون را که دارای ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر است، شارژ کنید. پس از شارژ باتری، حدود ۸ ساعت می‌توانید از مودم استفاده کنید. این مودم ایرانی سیم کارت خور بسیار ساده و زیبا طراحی شده است. می‌توانید از طریق چراغ‌هایی که بر روی مودم وجود دارند وضعیت روشن و خاموش بودن مودم، اتصال یا عدم اتصال پورت لن، وضعیت شبکه دیتا و همچنین وضعیت شبکه وای فای را به خوبی چک کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مودم همراه

مودم روتر 4G LTE یوتل L443

بهترین مودم سیم کارت خور در ایران
از برندهای معتبر تولید مودم در ایران می‌توان به برند یوتل اشاره کرد. این مجموعه بزرگ توانسته علاوه بر تولید مودم‌های بدون سیم کارت، مودم‌هایی را با شیار سیم کارت طراحی و تولید کند. مودم روتر 4G LTE یوتل L443 یک مودم رومیزی است که با داشتن یک شیار سیم کارت به شما این امکان را می‌دهد تا با تهیه یک سیم کارت نسل چهارم بتوانید به راحتی به یک اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنید.

این مودم ایرانی سیم کارتی دارای آنتن خارجی است که قدرت حدود 5 دسی بل دارد، به این معنا که می‌تواند فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. چهار پورت RJ45 این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از طریق کابل لن سایر دستگاه‌های خود را به مودم متصل و از اینترنت آن استفاده کنید.

سرعت انتقال داده‌ها در این مودم با وجود دو آنتن حدود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. از دیگر ویژگی‌های این مودم ایرانی سیم کارت خور می‌توان به قابلیت پشتیبانی از اس ‌‌ام اس اشاره کرد. همچنین یک پورت USB2 در پشت مودم وجود دارد که می‌توانید اطلاعات خود را بر روی فلش یا کارت حافظه انتقال دهید.

سخن پایانی
این امکان وجود دارد که بسیاری از فضا‌ها از اینترنت خط تلفن ثابت برخوردار نباشند، یا ممکن است در خارج از فضایی که مودم خط ثابت وجود دارد، نیاز به اینترنت داشته باشید. یک راه حل ساده استفاده از مودم ایرانی سیم کارت خور است که اینترنت خود را از طریق سیم کارت در اختیار شما قرار می‌دهد. در بین برندهای ایرانی برند یوتل و ایرانسل توانسته اند انواع مودم‌های سیم کارت خور را متناسب با نیاز شما در انواع جیبی و رومیزی طراحی و تولید کنند تا دسترسی به اینترنت در همه جا برای شما میسر شود.

 

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *