مجله ی راف نت

بهترین مودم برای کارتخوان چه مودمی است؟

بهترین مودم برای کارتخوان چه مودمی است؟

امروزه افزایش سرعت اینترنت، در زندگی روزانه و شغلی افراد تاثیر چشمگیری گذاشته است. شما می‌توانید تنها با در دست داشتن کارت اعتباری خود به راحتی در هر مکانی خریدهای خود را انجام دهید و هیچ گونه نگرانی بابت اتمام وجه نقدی خود نداشته باشید. زیرا شما می‌توانید کلیه خرید‌های خود را به راحتی با کارت بانکی خود توسط کارتخوان فروشگاه‌ها انجام دهید. اما بهترین مودم برای کارتخوان چه مودمی است؟ مطلبی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. پس برای آشنایی با بهترین مودم کارت خوان تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

 

بهترین مودم برای کارتخوان چیست؟

دستگاه کارتخوان یا پوز سیستمی است که به کاهش فرایند‌های کاغذی کمک می‌کند. مشتریان می‌توانند توسط این دستگاه، یک خرید کاملاً راحت و بدون استفاده از پول نقد انجام را دهند. استفاده از دستگاه کارتخوان به قدری گسترده شده است که بدون وجود آن کسب و کار با اختلال مواجه می‌شود. شاید برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که برای خرید به فروشگاهی مراجعه کرده باشید، اما به دلیل عدم وجود دستگاه کارتخوان نتوانید خرید خود را انجام دهید و به یک فروشگاه دیگر مراجعه کنید. در نتیجه می‌توان دستگاه کارتخوان را یک دستگاه مهم برای کسب و کار معرفی کرد. زمانی که شما پرداخت‌های خود را توسط دستگاه کارتخوان انجام می‌دهید، یک مودم داده‌ها را انتقال می‌دهد و فرایند انتقال پول را تایید یا رد می‌کند.

انواع بهترین مودم برای کارتخوان (وای فای جیبی – ثابت)

برخی از بهترین مودم کارتخوان و جیبی مطرح در سطح دنیا شامل موارد زیر می‌شود:

• Naztech NZT 99C

این مودم سیم کارت خور می‌تواند از تمام اپراتور‌های رایتل، همراه اول، ایرانسل و شاتل پشتیبانی کند. مودم نزتک می‌تواند با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و ریجستری در سامانه همتا، در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز بهترین سرعت اینترنت را داشته باشد. این مودم یک دستگاه آمریکایی است که مودم‌های آن در بازار ایران نیز یافت می‌شود.

• Naztech NZT 99B

مودم سیم کارت خور نزتک مدل ۹۹B، یکی از فوق العاده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مودم‌های همراه در کشور ایران است. این محصول می‌تواند علاوه بر یک مودم عالی، یک پاوربانک فوق العاده نیز باشد. باتری فوق العاده قوی این مودم که دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بتوانند از آن به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کنند. این محصول در دسته مودم‌های پرفروش و محبوب قرار دارد.

• Naztech NZT 99DX

این مودم یک دستگاه رومیزی با دو منبع قدرت خارق العاده است. شما می‌توانید از مودم نزتک مدل NZT 99DX به صورت همراه و رومیزی استفاده کنید. از نقاط قوت این محصول می‌توان به برخورداری از دو منبع تغذیه فوق العاده که یکی از این منابع باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر و دیگری قابلیت اتصال دستگاه به برق مستقیم شهری با کابل مخصوص است.

• Mi MF 855 4G 7800MA

این مودم یکی از محصولات شرکت شیائومی است و می‌تواند انواع سیم کارت‌های رایتل، همراه اول و ایرانسل را به خوبی پشتیبانی کند.

• مودم US Robotics

به جرأت می‌توانیم این مودم را یک مودم کارت خوان عالی معرفی کنیم. همچنین از برخی دیگر از مودم‌های معروف این برند می‌توان در برخی از سیستم‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر نیز استفاده کرد.

سخن پایانی درباره بهترین مودم برای کارتخوان
دستگاه‌های کارتخوان نقش عمده‌‌ای را در کسب و کار امروزی ایفا می‌کنند. از این رو خرید بهترین مودم کارتخوان اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی بهترین مودم برای دستگاه کارتخوان، مودمی است که بتواند امنیت، قابلیت اطمینان و کیفیت را ارائه دهد و بتوان از آن در هر سیستمی استفاده کرد.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *