مجله ی راف نت

بررسی 10 مدل از بهترین مودم جیبی در ایران

بررسی 10 مدل از بهترین مودم جیبی در ایران

مودم جیبی یک دستگاه بی‌سیم کوچک است که از طریق یک شبکه تلفن همراه که معمولا 4G است، به اینترنت متصل و می‌تواند سیگنال Wi-Fi را پخش و به هر دستگاهی که دارای Wi-Fi است، اجازه می‌دهد یک اتصال سریع و ایمن داشته باشد. بسیاری از دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌های شخصی می‌توانند به اینترنت مودم جیبی دسترسی داشته باشند. Wi-Fi مودم جیبی به شما این امکان را می‌دهد تا ایمیل‌ها را دریافت و ارسال کنید و شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید. در ادامه مزایای استفاده از مودم جیبی را شرح داده و بهترین مودم جیبی در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

مزایای استفاده از مودم همراه

در سفرهای کاری این نوع مودم‌ها می‌توانند بسیار موثر واقع شوند و هر جا که شبکه اینترنت وجود داشته باشد، از طریق وای فای اینترنت را در اختیار شما قرار دهند. چه برای کسب وکار و چه برای تفریح، هنگام قدم زدن، در خانه، در یک دفتر کوچک یا در ماشین، شما و همه اعضای خانواده می‌توانید به آن متصل شوید. نقاط دسترسی عمومی وای فای زیادی وجود دارد مانند مراکز خرید، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، پارک‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر، اما همیشه خطری برای شما به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مودم همراه

معرفی 8 مودم از بهترین مودم جیبی

در ادامه با بهترین مودم همراه حال حاضر که در ایران عرضه شده است، آشنا خواهید شد:

1. مودم 4G جیبی تی پی لینک مدل M7350 -V4

مودم تی پی لینک مدل M7350 -V4 بهترین مودم جیبی
از بهترین مودم همراه، مودم 4G قابل حمل تی پی لینک مدل M7350 -V4 است. در کنار شیار سیم کارت، این مودم دارای یک شیار کارت حافظه است که قابلیت پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت ظرفیت را دارد.

اگر دستگاه به طور کامل شارژ شود، می‌توانید تا ۸ ساعت بدون خاموش کردن دستگاه از آن استفاده کنید. سرعت دانلود ۱۵۰ و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه، پشتیبانی از اس ‌‌ام اس، اتصال ۱۰ کاربر و پشتیبانی از انواع سیستم عامل‌ها تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این مودم کوچک است.

2. مودم 4G جیبی هوآوی مدل E5576-320

مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل E5576-320، یک مودم کوچک اما با قابلیت‌های فراوان است. آنچه در مودم‌های جیبی اهمیت بسیاری دارد، سرعت دانلود است که در این دستگاه ۱۵۰ مگابایت است. از طریق این مودم حداکثر ۱۶ نفر می‌توانند به وای فای آن متصل شوند.

مودم 4G جیبی هوآوی بهترین مودم جیبی

ظرفیت باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت و طول عمر باتری حدود ۶ ساعت است. بر روی این دستگاه یک ال‌‌ ای دی وجود دارد که می‌توانید وضعیت باتری را به خوبی بررسی کنید. علاوه بر پشتیبانی از شبکه 3D از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

3- مودم شیائومی زد ام آی MF855

این مودم شیاومی جزو یکی از بهترین مودم همراه هایی می باشد که دارای امکانات خاص و ویژه ای است.این مودم همراه وزن خیلی سنگینی دارد (۲۲۰ گرم) و دلیل سنگینی آن نیز باطری غول پیکری است که دارد و میزان شارژدهی آن تا ۲۴ ساعت میباشد.و به عنوان پاوربانک نیز میتوان از آن استفاده کرد.از دیگر امکانات مودم ZMI MF855 شیائومی می‌توانیم به دسترسی به تنظیمات مودم ازطریق وب و اپلیکیشن و سازگاری با تمام اپراتورهای ایران و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع هنگام شارژکردن دیگر گجت‌ها اشاره کنیم.

4. مودم 4G جیبی دی لینک مدل DWR-930M جزو بهترین مودم جیبی

مودم 4G جیبی دی لینک مدل DWR-930M، دارای شیار سیم کارت از بهترین مودم جیبی در ایران است. از مشخصات بارز این مودم سیمکارت خور می‌توان به یک منبع تغذیه از نوع باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

بهترین مودم جیبی؛ مودم 4G جیبی دی لینک مدل DWR-930Mپشتیبانی از شبکه 3G، 4G و TD-LTEاز ویژگی‌های این مودم به شمار می‌آید. در کنار این ویژگی‌ها می‌توان به عدم پشتیبانی از کارت حافظه و عدم صفحه نمایش اشاره کرد. میزان آنتن دهی این مودم بسیار بالا است و ۸ کاربر می‌توانند به طور همزمان به وای فای مودم متصل شوند.

5. مودم 4G جیبی هوآوی مدل E5573-320

بهترین مودم همراه؛ مودم 4G جیبی هوآوی مدل E5573-320
مودم 4G جیبی هوآوی مدل E5573-320، یکی از مودم‌های مقرون به صرفه به شمار می‌آید. سرعت انتقال اطلاعات ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه، ظرفیت باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر است، از پورت USB و سیم کارت برخوردار است. شما می‌توانید با استفاده از یک سیم کارت از اینترنت4G بهره مند شوید. گرچه آنتن این مودم داخلی است اما می‌تواند فضای خوبی را پوشش دهد.

6- مودم جیبی دی لینک مدل DWR-932C-E1

  • این مودم جز بهترین مودم جیبی برند دی لینک است که به شما اجازه میدهد تا ۵ ساعت مداوم از اینترنت بدون شارژ استفاده کنید.
  • از پرتوکل WPA\WPA2 نیز پشتیبانی میکند و با وجود فایروال داخلی که در این مودم وجود دارد اجازه دسترسی غیرمجاز به این مودم بسته شده است.
  • حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت ارسال ۵۰ مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی میکند.

7- مودم 4G جیبی تی پی لینک مدل M7200 بهترین مودم همراه

بهترین مودم همراه
مودم 4G جیبی تی پی لینک مدل M7200، به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه ۳۲ گیگابایت، بهترین مودم همراه محسوب می‌شود. آنتن داخلی با قدرت بالا، ظرفیت باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۸ ساعت استفاده مداوم از مودم، باعث شده است بهترین مودم جیبی بسیار کاربردی هم محسوب شود.

8- مودم جیبی نزتک مدل NZT-99c

مودم همراه نزتک مدل 99C با وزن، اندازه و سرعت خوب، از بسیاری امکانات دیگر نیز بهره می‌برد که ارزش خرید آن‌را در بازه‌ی قیمتی حدود ۲ میلیون تومان افزایش می‌دهند. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به باتری بسیار حجیم ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با طول عمر باتری ۱۸ ساعته در حالت استفاده‌ی مداوم، قابلیت به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها ازطریق کارت حافظه‌ی جانبی، پشتیبانی از تمامی اپراتورها، درگاه اترنت برای اتصال سیمی شبکه و قابلیت استفاده به‌عنوان روتر، تقویت‌کننده‌ی سیگنال وای‌فای و پاوربانک اشاره کرد؛ همچنین پشتیبانی از دو سیم‌کارت، داشتن نمایشگر رنگی و بهره‌مندی از تراشه‌ی قدرتمند کوالکام را نیز نباید از قلم انداخت.

9- مودم 4G جیبی بوت مدل M80 ا B Vot

بهترین مودم جیبی، مودم 4G جیبی بوت مدل M80 ا B Vot است که با وجود آنتن داخلی می‌تواند از شبکه‌های 3G و 4G پشتیبانی کند. از قابلیت‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌توان به ۱۲ ساعت روشن ماندن آن اشاره کرد. از سایر مشخصات نیز می‌توان به اتصال ۱۰ کاربر همزمان، وجود یک باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر و وجود USB اشاره کرد.

10- مودم 4G جیبی جی یو مدل مدل JMR1040

در میان مودم‌های جی یو می‌توان به مودم 4G جیبی جی یو مدل JMR1040 اشاره کرد. پشتیبانی از شبکه 4G، کارت حافظه ۶۴ گیگابایت و پورت USB از مهمترین فاکتور‌های موجود در این دستگاه هستند. این دستگاه از صفحه نمایش برخوردار نیست، اما طراحی آن بسیار زیبا است. دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از مشخصات بارز آن نیز اتصال ۳۲ کاربر همزمان به این مودم است.

مزایای خرید مودم جیبی از راف نت

اگر قصد خرید بهترین مودم جیبی را دارید، از مراکزی که علاوه بر فروش تجهیزات، مشاوره‌های رایگان نیز ارائه می‌دهند، خرید خود را انجام دهید. در میان انواع سایت‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات الکترونیکی، راف نت توانسته با سال‌ها فعالیت مستمر در زمینه فروش تجهیزات شبکه، امنیتی و نظارتی، کامپیوتر و گوشی موبایل، تمام لوازم را با قیمت بسیار مناسب به فروش برساند.

در این مجموعه انواع مودم‌ها از جمله مودم جیبی، از برندهای مختلف در مدل‌های متنوع به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌‌ای که در نظر گرفته‌‌اید و کارایی مودم خرید خود را با اطمینان انجام دهید. گارانتی معتبر، مشاوره تخصصی، ضمانت اصل بودن کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، از جمله خدماتی است که این مجموعه در جهت قوانین مشتری مداری ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مودم سیمکارتی

سخن پایانی
انتخاب میان مودم‌های جیبی کمی مشکل است، شما باید بهترین مودم جیبی را با توجه به بودجه و نوع استفاده از مودم انتخاب کنید. مودم‌های جیبی با سرعت‌های متفاوت، اندازه‌های مختلف و آنتن دهی متنوع تولید می‌شوند.

در این مقاله سعی شد، انواع مودم‌های جیبی که در ایران طرفداران بسیاری دارند، معرفی شوند تا شما بتوانید با توجه به عملکرد و ویژگی‌هایی که مودم‎ها دارند، یک انتخاب مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین یکسری مودم ایرانی سیم کارت خور نیز در بازار موجود است که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

درباره‌ی rafmag

همچنین ببینید

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

تفاوت سرعت اینترنت با کابل و وایرلس

کابل های اترنت اغلب جنبه نادیده گرفته شده یک شبکه خانگی هستند. بسیاری از مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *